Wat heb je vandaag gekocht?

URBANUS - integraal en ongecensureerd! - Standaard UitgeverijStandaard  Uitgeverij
Al 79% gefund!

Helpt dit dan echt zo veel tegen spanningshoofdpijn ? Ik heb er ook regelmatig last van en was ook aan het twijfelen of dit ging helpen of niet
Het maakt de spieren los dus theoretisch zou het moeten werken. Gisteren na het eerste gebruik was mijn pijn grotendeels weg.

In de avond nog gaan tennissen en ik had deze morgen ook geen last. Zou toevallig kunnen zijn dus moet het nog wat langer testen :wink:

AMD Ryzen 5 5600 processor
ASUS Geforce RTX 3060 Ti ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G-V2-GAMING Videokaart
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x16GB 3600 Geheugenmodule
Gigabyte B550M AORUS PRO-P moederbord

Nadat de pc niet meer wou opstarten toch maar overstag gegaan om de oude meuk te vervangen. De GTX 660 mag naar de eeuwige jachtvelden en ik hoop met bovenstaande combo wat beters in huis te halen.

Onlangs een herstelset van Ifixit gekocht. Mijn eerste reparatie al uitgevoerd: borstpomp die geblokkeerd zat. Voelt heel goed om kapotte spullen weer werkende te krijgen. Als volgende eens een kijkje nemen naar onze kapotte ventilator.

Praktisch bezig zijn met dergelijke spullen is een mooie aanvulling op mijn opleiding elektromechanica die ik doe zonder TSO achtergrond. Ik kan toch moeilijk afstuderen zonder ooit eens een AC motor uit elkaar te halen.

Onlangs een herstelset van Ifixit gekocht. Mijn eerste reparatie al uitgevoerd: borstpomp die geblokkeerd zat. Voelt heel goed om kapotte spullen weer werkende te krijgen. Als volgende eens een kijkje nemen naar onze kapotte ventilator.

Praktisch bezig zijn met dergelijke spullen is een mooie aanvulling op mijn opleiding elektromechanica die ik doe zonder TSO achtergrond. Ik kan toch moeilijk afstuderen zonder ooit eens een AC motor uit elkaar te halen.
Cool. Ik wist niet dat ze daar ondertussen al andere dingen hadden dan repairkits voor smartphones.

T is geen specifieke repairkit gericht op iets, maar een algemene met wat tools die vooral heel handig zijn om plastieken behuizingen uit elkaar te prutsen. En een schroevendraaier set met bits voor erg kleine schroeftypes.

Voor de rest ben ik aangewezen op mijn multimeter en soldeerbout :)

Ik heb mij een 2-tal jaar geleden ook zo een kit gekocht en ze zijn super handig inderdaad. Ik heb er de USB poort op een smartphone mee vervangen.

Terug
Bovenaan