Wat heb je vandaag gekocht?

iPad (2021) 64GB.

De vriendin wou perse ene voor we op vakantie vertrekken vermits onze iPad al 7j oud is en door de zoon gebruikt wordt ook natuurlijk. Ik wou wachten tot september wanneer de nieuwe uitkomt maarja, wat heb ik te zeggen :unsure:

iPad (2021) 64GB.

De vriendin wou perse ene voor we op vakantie vertrekken vermits onze iPad al 7j oud is en door de zoon gebruikt wordt ook natuurlijk. Ik wou wachten tot september wanneer de nieuwe uitkomt maarja, wat heb ik te zeggen :unsure:
Niks, en vergeet het niet!

Vandaag gekocht: een onstopper voor de gootsteen en eentje voor het toilet :unsure:

Plakton sandalen. Kurk aan uw voeten, geniaal.
absorberesterk.png

Mafia trilogy voor ps4

Ooit es de eerste game op pc gespeeld efkes maar niet blijven boeien.

Nu toch es nogmaals proberen

Helpt dit dan echt zo veel tegen spanningshoofdpijn ? Ik heb er ook regelmatig last van en was ook aan het twijfelen of dit ging helpen of niet
Het maakt de spieren los dus theoretisch zou het moeten werken. Gisteren na het eerste gebruik was mijn pijn grotendeels weg.

In de avond nog gaan tennissen en ik had deze morgen ook geen last. Zou toevallig kunnen zijn dus moet het nog wat langer testen :wink:
Update: nog steeds geen last, geen toeval lijkt me.

De 1e heeft nochtans een ijzersterk verhaal. De 2e is zeker ook genietbaar. 3 nooit gespeeld.
Ik zit helaas vast bij de race level met 16 competitors.

Al 10 keer ofzo herspeeld. Echt spijtig.
Zo n super verhaal maar ben dan maar begonnen aan mafia 2.

1 level die heel de game verpest!

een 34" ultrawide met 60€ solden korting :p
Morgenochtend gaan ophalen en dan meteen eens doorrijden naar Ikea om een nieuwe bureau te gaan halen ook

Laatst bewerkt:
Ik zit helaas vast bij de race level met 16 competitors.

Al 10 keer ofzo herspeeld. Echt spijtig.
Zo n super verhaal maar ben dan maar begonnen aan mafia 2.

1 level die heel de game verpest!
Ah, dat is wel een berucht level. Dikke miserie daar.
Heb zin om de remasters ook eens te spelen nu het al zo lang geleden is (behalve mafia 3 dan)

Terug
Bovenaan