Wat heb je vandaag gekocht?

Een boek. Wel intussen een nieuw gekregen want met Bpost schoot er weer weinig over van de hoeken.

472obL1.jpg

Vandaag naar Sound & Vision De Smet bvba geweest voor een soundbar.

=> Samsung HW-Q950A 🍿🍺

Ik waarschuw alvast mijn geburen 😁

1200€ waar je dan nog 200€ (cashback) terugkrijgt van Samsung.

51WtvAdLt4L._AC_SL1000_.jpg

61otmyp0HbS._AC_SL1000_.jpg

Rider 500 voor op de motor voor 239€ ipv 338€
en oorplugs voor de motor 11€ ipv 14

Dank u wel Prime Deals voor mij aan te zetten tot deze ongeplande aankopen. :p

- Een smartphone holder voor in de wagen van 17 Euro ( -3 euro coupon op Amazon )

- Een lightning naar 3.5mm kabel omdat die 3.5mm dongles van Apple geen 2 seconden mee gaan zonder kapot te gaan dus dan maar zo ne kabel voor de aux in de wagen ipv zo ne dongle ( 14.99 op Amazon van Ugreen )

- Een 12v ding voor de aansteker in de wagen met 2 Quick Charge 3.0 poorten in, zodat Waze niet heel mijn batterij leegzuipt ( 12.99 met een 20% coupon op Amazon )

Alles bij elkaar een bescheiden pauper bedrag, maar dat is enkel maar om heel het geweld van hierboven te compenseren :unsure:

Benieuwd naar je bevindingen!
Goh, ben bijlange geen audiofiel hoor maar ben er wel tevreden van. Geluid is echt goed, noice cancelling is... goed? Voor oortjes toch. Ze zitten veel beter dan de vorige versie (case is ook kleiner/handiger). Ik weet niet of ze nu echt hun geld helemaal waard zijn, maar ik ben toch overtuigd dat het bij de beste oortjes op de markt zijn.

Goh, ben bijlange geen audiofiel hoor maar ben er wel tevreden van. Geluid is echt goed, noice cancelling is... goed? Voor oortjes toch. Ze zitten veel beter dan de vorige versie (case is ook kleiner/handiger). Ik weet niet of ze nu echt hun geld helemaal waard zijn, maar ik ben toch overtuigd dat het bij de beste oortjes op de markt zijn.
Thanks.
Nog niet super veel van te vinden en vroeg me inderdaad vooral af hoe ze het doen qua ANC tegenover hun voorganger (die ik niet heb) of de WH-1000XM3 (die ik wel heb).

Terug
Bovenaan