Bernie.be
Well-known member
Als je sommige ziet parkeren mogen ze gerust wat strenger zijnDat was imho vroeger ook al makkelijk. Het gat waar je in moest parkeren was twee of drie plekken groot.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je sommige ziet parkeren mogen ze gerust wat strenger zijnDat was imho vroeger ook al makkelijk. Het gat waar je in moest parkeren was twee of drie plekken groot.
Ik heb net dezelfde vorig jaar gekocht, heel content vanMerrell Moab 2 Gore-tex black voor 95€![]()

Ik heb ook een paar dat bijna 2 jaar oud is, maar sinds thuiswerk vorig jaar is dat zowat m'n enige paar geworden dat ik eigenlijk constant draag. omdat ze zo comfortabel zitten. Idd echt een heel goed paar. Maar jammer genoeg is er zowel aan de linker als rechterkant ter hoogte van m'n kleine teen slijtage op gekomen (geen idee waarom) en aan de rechterkant zelfs een klein gaatje.Ik heb net dezelfde vorig jaar gekocht, heel content van![]()
iemand een idee van wat er gaande is? kan het artikel niet lezen: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210630_95105671
wut? een bad doe je toch met warm water?Niet echt een ‘sexy’ aankoop maar een Grohe badkraan van €380 naar €140. Onze kraan gaf geen koud water meer en voor een familie die graag een badje neemt was dat toch vervelend.
Maar ook geen heet water hé. Wat koud erbij om het te temperen.wut? een bad doe je toch met warm water?
of gewoon laten afkoelenMaar ook geen heet water hé. Wat koud erbij om het te temperen.

Ain't nobody got time for that. In die optiek kun je je bad ook vullen met tijltjes water die je net niet aan de kook brengt.of gewoon laten afkoelen![]()
Als je een managementfunctie ambieert, had je toch beter gegaan voor de Neumann U-87om beter te klinken in mijn videocalls.
2 chimpansees gingen in bad. De eerste steekt zijn voet in het water en zegt "oehoehoehoeh".
Zegt de tweede: doe er dan wat koud bij é.
Ik dank u voor uw aandacht.

2 tankini's oftewel ne bikini maar met de buik bedekt. (k heb het ook moeten opzoeken hoe dat nu heet)