Wat heb je vandaag gekocht?

Een wolkjeslamp voor de kleine meid haar nieuwe kamer.

613EpDvjweL._AC_SL1000_.jpg

Ik heb net dezelfde vorig jaar gekocht, heel content van :)
Ik heb ook een paar dat bijna 2 jaar oud is, maar sinds thuiswerk vorig jaar is dat zowat m'n enige paar geworden dat ik eigenlijk constant draag. omdat ze zo comfortabel zitten. Idd echt een heel goed paar. Maar jammer genoeg is er zowel aan de linker als rechterkant ter hoogte van m'n kleine teen slijtage op gekomen (geen idee waarom) en aan de rechterkant zelfs een klein gaatje.
iig nu een vers paar met een betere kleur, en voor te gaan werken koop ik binnenkort sowieso een ander nieuw paar waarmee ik terug mee de werkvloer opkan

iemand een idee van wat er gaande is? kan het artikel niet lezen: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210630_95105671

De Europese Unie voert nieuwe douaneregels in voor online aankopen van buiten de EU. Koop je iets in een Britse, Chinese, Amerikaanse of andere niet-Europese webshop? Op alle zendingen die vanaf 1 juli in België worden geleverd, betaal je btw en invoerkosten, ook op zendingen van 22 euro of minder. Dit geldt ook voor zendingen die voor 1 juli werden besteld.

Voor verstokte AliExpress shoppers : Ali gaat dit binnenkort ''oplossen'' door BTW al toe te voegen als je besteld en betaald op de website.
Producten zullen dan logischerwijs wat duurder worden maar enkel de BTW komt er dan al bij bij checkout.

Dus op Ali kopen veranderd eigenlijk niets, buiten dat je kleine items van 1-15 Euro 21% duurder worden bij checkout. ( klinkt veel maarja op een item van bv 8 Euro is dat maar iets van 1.70 Euro )
Geen idee of dat al meteen ''Live'' gaat morgen maar het komt er wel aan.

Niet echt een ‘sexy’ aankoop maar een Grohe badkraan van €380 naar €140. Onze kraan gaf geen koud water meer en voor een familie die graag een badje neemt was dat toch vervelend.

2 chimpansees gingen in bad. De eerste steekt zijn voet in het water en zegt "oehoehoehoeh".
Zegt de tweede: doe er dan wat koud bij é.

Ik dank u voor uw aandacht.

2 tankini's oftewel ne bikini maar met de buik bedekt. (k heb het ook moeten opzoeken hoe dat nu heet 😂)

Terug
Bovenaan