Wat heb je vandaag gekocht?

Nieuwe muis. Draadloos deze keer.
De Mchose M7 Ultra:

Simpel uitzicht met stevige specs (PAW3950 sensor, 8K Polling, 50gr, 2.4GHz, BT, 500mAh batterij, ...) en dat voor net €50.

Weegt amper iets en ligt goed in de hand.

Een nieuwe PC...

Case Lian Li Lancool 217
Voeding Corsair RM850x 2024
moederbord MSI x670E gaming plus
Processor AMD ryzen 7 7700
RAM geheugen 32 GB (2*16) Patriot Viper venom
Processor koeler Thermalright Peerless assassin 120 Digital
NVME Samsung 990 Evo Plus 2TB
NVME2 SNx850 western digital recup bestaande build
Grafische kaart xfx Mercury radeon 9070XT magnetic air

Komt in de loop van vrijdag en volgende week toe waardoor ik het waarschijnlijk dan op mijn gemak in elkaar ga steken. Heb er niet zo'n goed oog op dat met black friday er significantere kortingen gaan zijn met de issues van de tarieven...
En volgende versie van AMD (processor en grafische kaart (rx100x0)) is pas voor begin 2027. Dus tegen de tijd dat die nieuwe zaken betaalbaarder zijn, zijn we 2 - 2.5 jaar verder.

Laatst bewerkt:
Nog een boek gekocht. Toch wat mispakt aan de afmetingen. Het weegt net iets meer dan 5 kilogram 😶

08oiPTh.jpeg

En dan hebben we maar een bijhorende kb van hetzelfde merk gekocht 😅. Ben zo content van de muis, dus kon het niet laten.

Stond in promo aan een goede prijs.

De Mchose G98 v2 in Gradient Black:

Weliswaar in QWERTY, dus zal een beetje wennen zijn.

Een wielertruitje van Banesto uit de jaren 90. Geen idee waarom maar de laatste tijd toch wat nostalgie naar de jaren 90 - 2000. Toen ik als kind bij de grootouders naar de Tour keek.

Een voorraad aan tellofix gold en fritmix... kan ik er weer een paar jaar tegen.

Die tellofix voor soep en puree. Die fritmix voor wel ja... ik denk dat jullie het wel kunnen raden.

een katten drink fontijn.

we hadden zoiets nog niet in huis... de kat wil steeds van de lopende kraan drinken in de lavabo.
dus hoop dat dit soelaas bied.

zopas geinstalleerd, maar zag ze er nog niet meteen van drinken....

een katten drink fontijn.

we hadden zoiets nog niet in huis... de kat wil steeds van de lopende kraan drinken in de lavabo.
dus hoop dat dit soelaas bied.

zopas geinstalleerd, maar zag ze er nog niet meteen van drinken....
best eerst eens tonen hoe het moet ;-)

Age of Empires II: Definitive Edition (Steam summer sale)

Heeft blijkbaar support voor ultrawide 21:9, dus wel heel benieuwd om de game eens te spelen op mijn ultrawide monitor, maar zal voor straks pas zijn.

Ik heb dat spel vroeger echt zot gedraaid. :oops: Maar deze remaster van 2019 is mij volledig gepasseerd destijds.

WO-LO-LO
Ai. Verkeerde game gekocht. Wololo is AoE1.

Mijn sennheiser PXC 550's daar heeft de batterij het ondertussen van begeven. Hij laadt namelijk helemaal niet meer op.
Was de beste aankoop die ik ooit gedaan heb. Toen voor een 75€ 2de hands op de kop getikt zo goed als nieuw.
Heb daar zo goed als 7-8 jaar geniet van gehad.

Sowieso een goede deal, zelfs als de sennheiser momentum 5 kortelings komt.

550x751.jpg

Deze, beste popcorn in jaren in een zakje, geen korrels meer, enkel popcorn. Is dat merk dat vroeger vaak terug te vinden was in videotheken.

Nomnomnom

Terug
Bovenaan