Wat heb je vandaag gekocht?

Nieuwe phone besteld. Zal wel een upgrade zijn van een 10T.

AwHJB4r.png
Vandaag gaan afhalen en direct alles overgezet. Eerste indruk: is echt wel een snel toestel. Alles gaat vlot.

Enigste "minpuntje" vind ik is dat de fingerprint scanner hoger staat dan op mijn Oneplus 10T. Beetje wennen wel 😅.

Wat is er speciaal aan die astro om deze te kiezen ? En waarom vb niet de astro x ? Of gewoon zo 1 van die draadloze headsets van sony, sennheiser, bose,...?

De Astro X heeft in de Base HDMI, waarmee je ook beeld kan switchen, de gen 5 is een ‘slimmed’ down versie en doet alleen geluid via USB-C. De headset zelf is dezelfde.

De Astro zit goed, heeft een uitstekende micro en kan met de knop op de oorschelp voice en game audio ‘mixen’. Enige nadeel is dat bleutooth verbind met de base, dus als je de gsm meeneemt als je weg wandelt valt de connectie zeer snel weg. Maar dat gebruik ik niet.

Heb een gewone headset van Bose (NC700), maar die micro pikt randgeluiden enorm op, heb ook een EPOS H6 open back (Sennheiser), maar daar kreeg ik van sommige klachten dat ze mij niet goed hoorde over discord.

Laatst bewerkt:

Ik heb een gat in mijn hand als het over high fidelity virtuele vliegtuigen gaat :-( En te weinig tijd om ze te leren.

Neen ook Haier.

Deze keer gekocht met mijn kaart en dus defacto 4 jaar volledige garantie. In principe is de garantie van Haier voorlopig de beste die ik kon terugvinden. Meesten waren 2 jaar garantie. En daarna was het dokken... maar je had wel 10 jaar onderdelen garantie erop. Waardoor je eigenlijk enkel de uren betaalt.

bij anderen was het beperkt tot 2j. Enkel bij de versies rond 1000+€ kon je eventueel na registratie tot 5 jaar gaan. Maar gratis reparatie was het dan niet.

Ik mis toestellen die 20 jaar meegaan :(.

Neen ook Haier.

Deze keer gekocht met mijn kaart en dus defacto 4 jaar volledige garantie. In principe is de garantie van Haier voorlopig de beste die ik kon terugvinden. Meesten waren 2 jaar garantie. En daarna was het dokken... maar je had wel 10 jaar onderdelen garantie erop. Waardoor je eigenlijk enkel de uren betaalt.

bij anderen was het beperkt tot 2j. Enkel bij de versies rond 1000+€ kon je eventueel na registratie tot 5 jaar gaan. Maar gratis reparatie was het dan niet.

Ik mis toestellen die 20 jaar meegaan :(.
Op dat gebied is het systeem in Nederland wel beter, geen geprul met 2j oid: "Een product moet namelijk 'deugdelijk' zijn en mag niet sneller kapotgaan dan redelijkerwijs verwacht mag worden", voor duurdere elektro toestellen beschouwen ze 6 tot zelfs 8-10 jaar daar als redelijk... dat is nog altijd geen 20 maar daar ga na 2j en 1 dag geen elektrotoestel van tegen de €1000 mogen verschroten.

Terug
Bovenaan