Wat heb je vandaag gekocht?

Een nieuwe GPU, 4070 🤩 Niet het allertopste top model maar toch een zeer deftige upgrade voor mij, ik ga er (hopelijk) enkele jaartjes mee voort kunnen en vooral de optie hebben om raytraced lighting in mijn projecten kunnen stekennnn 🥳

550x777.jpg

Lint Brush, 4 Pet Hair Remover, Double-Sided Lint Razor, Lint Remover, Pet Hair Remover, Multifunctional Lint Comb, Lint Brush for Sweater Woven Coat, Carpet, Knit, Pet Hair https://amzn.eu/d/1gkA51t

Deze zijn net aangekomen en toch wel wat haar extra van mijn tapijt kunnen schrapen. Nu nog uitvissen waarvoor ze allemaal dienen. 😁

2 bakken Westvleteren 12
1 bak Westvleteren 8
4 glazen Westvleteren 33cl

We zitten daar binnenkort op weekendje in de buurt dus even van geprofiteerd

Screenshot_20231019_142810_Samsung Internet.jpg

Jasje gekocht bij AS adventure. Gelijk hebben ze mij wasproduct voor imperméable bij verkocht. Schade, 300 euro, maar de jassen die ik had zijn al wat afgeleefd. En zit heel goed en goed warm.

Een Nilfisk stof- en waterstofzuiger om mijn voegen aan te pakken.

2j geleden toen ik verhuisde, een firma laten komen die met zo een industriële poetsmachine toch redelijk wat van het vuil weg had gekregen, maar "proper proper" waren ze nog niet helemaal.
@HUSKE zijn frustraties over de huurders goed gelezen en gisteren beslist het ook eens zo aan te pakken.
Toch "enig" verschil (wel met Solarine en de tandenborstel gewerkt, hoera, nog 862 voegen te gaan! 😬)
IMG-20231023-150239.jpg

Terug
Bovenaan