Wat heb je vandaag gekocht?

Winterjas, een lange gewatteerde met een kap. Tis misschien niet wat ik liefst zie, maar onder het motto ‘vooral niet te veel opvallen op school’ past het wel bij de rest. Mijn vorige is na een paar jaar gewoon op de draad, dit is een betere koop. Plus in solde en met nog -15% nieuwe klant. Goed koop imo.
1487001100-screen-shot-2017-02-13-at-105122-am.png


Ik beeld mij nu zoiets in.
 
Handvol hoodies bij freshhoods.com nu ze met die 100eur korting op 250euro ietwat betaalbaar zijn.
En Disgaea 5 complete +.
 
Welke soort hebt ge gekocht, das met prints enal?
Inderdaad met prints, alsof ik nog 14 jaar ben. Sommige mensen groeien niet op. Altijd zip ups.
Etc..

Worden voor zover ik mag geloven gemaakt naar vraag. Net mail gekregen dat ze in stap 1 van de 5 zijn van de "Print en Sew Days".
 

volle planken om mijn sauna ligplanken op te vullen.

reden hiervoor: minder kubiek in de cabine: snellere opwarm tijd.
Met dat ik binnenkort wellicht de digitale meter zal hebben (vanaf eind volgend jaar) wil ik voorbereid zijn.

Minder opwarm tijd= minder kosten. dus een investering. (van 8 kubiek naar 5,5 kubiek gegaan nu).

Het klote is dat de kachels die je kan kopen voor een home sauna overal 400 volt zijn, en gewone huis elektriek is aan 230 volt.
Dan kan je maar maximaal een kacheltje kopen van 3,5 KW. en ja dat duurt toch 1 uur opstart tijd. Nu nog een dik half uur met mijn planken.



Wel verschoten van prijs. 60euro per plank van 1.4 op 1 meter in brico.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Met dan nog 5% korting door cadeaubonnen.
Ook nog 2tb SSD voor toe te voegen aan de laptop.

Het plan was eigenlijk een diepvriezer... die ga ik ook nog wel kopen en gewoon niet naar bankrekening kijken tot loon gestort is :unsure:
 
Na eergisteren 1 gekocht te hebben en uitgetest te hebben.

Heb ik er vandaag nog 3 bijgedaan om over de volledige woning te verspreiden. Heb ook even vergeleken met een echo dot, en dat is dag en nacht verschil. Had via benefits at work ook nog 5% korting door gebruik van vouchers, dus die er ook nog bijgedaan.

Bas is wat zwaarder, maar ik vond de sound wel dik ok voor mijn gebruik. En voicecommands werken redelijk goed en zijn wel praktisch
 

Loopt een promo op van €500 dus nu kan mijn orval en wijn in alle rust wat blijven liggen.
 
Ik dacht black Friday te hebben kunnen doorstaan, echter is het vlees zwak en heb me laten verleiden tot een parfum van tom ford, oud wood, redelijk kostelijk parfum wel, maar ben voor de 100ml gegaan, waar toch redelijk wat korting op was, 234 betaald... (advies ligt boven de 300 euro). Terug de knip erop nu peis ik...

Deze stond dus al zo lang op de radar sinds dat ik daar een staaltje van had getest.
 
Ik dacht black Friday te hebben kunnen doorstaan, echter is het vlees zwak en heb me laten verleiden tot een parfum van tom ford, oud wood, redelijk kostelijk parfum wel, maar ben voor de 100ml gegaan, waar toch redelijk wat korting op was, 234 betaald... (advies ligt boven de 300 euro). Terug de knip erop nu peis ik...

Deze stond dus al zo lang op de radar sinds dat ik daar een staaltje van had getest.
Waar?
 
Een Otomatone. Of hoe heet het. Een ikgahierspijtvankrijgen.
En een diamond painting setje van bekende horror figuren, heel schattig voor de kinderen.
 
Terug
Bovenaan