Wat heb je vandaag gekocht?

Wegens mijn voorkeur voor RPG games in de trend van BG2, deadfire, POE,... en het feit dat ik de basisgame al gespeeld had.
Heb ik ondertussen de DLC ervoor ook maar even gesteund.


Ik kan die 12 dollar missen.
Men heeft ondertussen ook de mogelijkheid gegeven om de basis game toe te voegen indien je die nog niet gespeeld had.


Ik vond de game zelf wel aangenaam. Je moet wel niet verwachten dat het BG3 allures heeft.
 
Heb van het weekend voor mijn SIM rog een nieuwe wheelbase gepreordered. De fanatec Clubsport DD+ en een quickrelease voor aan het stuur.



Een Nilfisk stof- en waterstofzuiger om mijn voegen aan te pakken.

2j geleden toen ik verhuisde, een firma laten komen die met zo een industriële poetsmachine toch redelijk wat van het vuil weg had gekregen, maar "proper proper" waren ze nog niet helemaal.
@HUSKE zijn frustraties over de huurders goed gelezen en gisteren beslist het ook eens zo aan te pakken.
Toch "enig" verschil (wel met Solarine en de tandenborstel gewerkt, hoera, nog 862 voegen te gaan! 😬)
IMG-20231023-150239.jpg

Succes, het is een wereld van verschil, maar je zal het voelen in de armen.
 
Een brood. En voor je denkt "WTF?", wij kopen normaal nooit brood. We eten sowieso al veel minder brood dan de gemiddelde Vlaming en normaal bakken we brood zelf in de oven, of in het broodbakmachine. Het is zeker 10 jaar geleden dat ik nog een brood heb gekocht.. En het smaakt bijzonder zout. Bah.
 
Een brood. En voor je denkt "WTF?", wij kopen normaal nooit brood. We eten sowieso al veel minder brood dan de gemiddelde Vlaming en normaal bakken we brood zelf in de oven, of in het broodbakmachine. Het is zeker 10 jaar geleden dat ik nog een brood heb gekocht.. En het smaakt bijzonder zout. Bah.
En wat is de reden dan dat je na meer dan 10 jaar er nu toch voor kiest om nog eens een brood te kopen?
Wij hebben hier ook een hele tijd zelf ons brood gebakken, maar zijn er uiteindelijk mee gestopt en terug brood beginnen kopen.
 
Er lag in de winkel een brood wat er veel lekkerder uitzag dan het effectief was. In de lokale supermarkt hier is er altijd een "brood van de week".
 
Omdat het moet: een trolley-tas. Mijn rug kan geen schoudertas meer aan - tenzij misschien gelijke gewichten aan elke kant - dus wieltjes it is. Het zou moeten zorgen dat er geen zo een grote terugval is als er voor de vakantie was. Hij is ook wel leuk in feite, maar mijn Kipling schouderdinges kon nog makkelijk jaren mee. Gelukkig voor de circulaire economie is de zoon er blij mee voor volgend jaar!
 

Bijlagen

  • IMG_0407.jpeg
    IMG_0407.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 6
We zijn hier serieus aant overwegen om een dolby atmos systeem in onze living te zetten.
Omdat mijn eerste keuze, de b&o theatre, iets boven ons budget ligt 😅, dachten we aan de Sonos arc, mini sub en twee era300’s als rears.
Mensen hier die hier ervaring mee hebben?
 
Ik heb de arc met grote sub en 2x ones.
Ben daar best wel content van, kan het niet vergelijken met andere systemen natuurlijk.
Die era300 gaat ook wel al een serieus verschil maken met die ones denk ik.
 
We zijn hier serieus aant overwegen om een dolby atmos systeem in onze living te zetten.
Omdat mijn eerste keuze, de b&o theatre, iets boven ons budget ligt 😅, dachten we aan de Sonos arc, mini sub en twee era300’s als rears.
Mensen hier die hier ervaring mee hebben?
Ik heb een Samsung HW-Q990, en echt wel tevreden van eigenlijk. Hebben ook wel de bijhorende TV, dus dat maakt het wel echt af.
Maar zeker een aanrader!
 
Er lag in de winkel een brood wat er veel lekkerder uitzag dan het effectief was. In de lokale supermarkt hier is er altijd een "brood van de week".
Als je al eens een brood koopt moet je dat niet in de supermarkt kopen he :p
Een goeie bakker blijft echt top
 
4 nieuwe banden voor op de bedrijfscamionet. Met geld van baas wel.
4 keer 65 euro. Mastersteel. Mooie prijs toch?

Als ik dan hoor van vrienden met een dikke audi die 1000 euro per band dokken... :help:. Is daar dan zoveel verschil in?
 
4 nieuwe banden voor op de bedrijfscamionet. Met geld van baas wel.
4 keer 65 euro. Mastersteel. Mooie prijs toch?

Als ik dan hoor van vrienden met een dikke audi die 1000 euro per band dokken... :help:. Is daar dan zoveel verschil in?
Ligt aan veel zaken.
Merk van banden, bandenmaten,...
Prijs/kwaliteit/levensduur/...

Camionet waarschijnlijk 15 inch of daar rond + budgetband.
Audi eerder 19 inch daarrond en waarschijnlijk dikke sportband die hoge snelheden kan met goede grip en dergelijke...
 
Winterjas, een lange gewatteerde met een kap. Tis misschien niet wat ik liefst zie, maar onder het motto ‘vooral niet te veel opvallen op school’ past het wel bij de rest. Mijn vorige is na een paar jaar gewoon op de draad, dit is een betere koop. Plus in solde en met nog -15% nieuwe klant. Goed koop imo.
 
Terug
Bovenaan