Ondertussen 23.5 graden in de eetkamer, 22.5 in de keuken en ik gok 24/25 in de living22 graden ondertussen, want de kachel brandt.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondertussen 23.5 graden in de eetkamer, 22.5 in de keuken en ik gok 24/25 in de living22 graden ondertussen, want de kachel brandt.
.Man van principes. Ben meestal ook zo, aan de andere kant voor 5m2 gas een week in de kou zitten... Einde van de week zou de zon er al eens terug doorkomen, dan zou ik ook niet verwarmen.
Maar op een dag zoals vandaag gaan we toch al eens de lucht wat opwarmen.
Isolatie is hoofdzakelijk lucht, en stilstaande droge lucht is perfecte isolatie. Maar dan moet deze wel effectief stilstaan. Bij identieke opbouw zal theoretisch 7cm beter zijn dan 2cm maar in praktijk te verwaarlozen. Hoe dikker de spouw, hoe meer kans dat lucht gaat circuleren en ook de uitvoering (open stootvoegen, afwerking spouw aan ramen/rolluiken, luchtdicht naar binnen toe,...) heeft een veel grotere invloed.Niet slecht voor een huis van 1946,wat is eigenlijk beter ??een spouwmuur van bvb 2cm of 7cm (de luchtruimte tussen de 2 stenen)
Een spouwmuur was dat vroeger niet een soort van isolatie?
Niet iedereen vindt 19 graden ook koud hé. Als ik kan kiezen tussen een living waar het 26 graden is of 19 dan kies ik toch het tweede hoor.Man van principes. Ben meestal ook zo, aan de andere kant voor 5m2 gas een week in de kou zitten... Einde van de week zou de zon er al eens terug doorkomen, dan zou ik ook niet verwarmen.
Niet iedereen vindt 19 graden ook koud hé. Als ik kan kiezen tussen een living waar het 26 graden is of 19 dan kies ik toch het tweede hoor.
Niet iedereen vindt 19 graden ook koud hé. Als ik kan kiezen tussen een living waar het 26 graden is of 19 dan kies ik toch het tweede hoor.
Hier is het nu ook 19 graden, dus het is én kousen én pantoffels aan + trui en daaronder een topke.Op kantoor is het momenteel 19°C - heb nog wat reserve vermits het voor mij prima vertoeven is in short en T-shirt. Collega zit hier met een dikke trui en vest.

Want OK extra dekentje of dikke trui, dat helpt niet tegen koude handen ze. Dan nog een hoodie met hoge rits en mijn neus heeft zo ook goed warm.Met een beetje elektrische hulp blijf je een winter lang warm:Hier is het nu 19°, eerder vandaag 18°.
Ik heb binnenhandschoenen gekochtWant OK extra dekentje of dikke trui, dat helpt niet tegen koude handen ze. Dan nog een hoodie met hoge rits en mijn neus heeft zo ook goed warm.
Pelletkachel dus naar gas moeten we niet kijken, maar 'k ga nu ook niet als een zot beginnen stoken. 'k Zou graag de winter doorkomen met de pallet die we hebben (doubt it maar allez).

Spotgoedkoop, superefficiënt en aangenaam voor je nek-, schouder- en rugspieren!![]()
. Best problematisch, want elke winter opnieuw heb ik last van pijnlijke kloven op mijn handen. Ik ga toch ook eens zien voor binnenhandschoenen!Een tube handencreme kost +-8 euro en daar kom ik een winter mee toe, gewoon een tip!Best problematisch, want elke winter opnieuw heb ik last van pijnlijke kloven op mijn handen. Ik ga toch ook eens zien voor binnenhandschoenen!