Auto Moto Waar tanken jullie?

Waar tanken jullie?

  • Vast tankstation, altijd dezelfde plaats

    Stemmen: 56 30,4%
  • Vast merk, maar daarom niet altijd dezelfde plaats

    Stemmen: 40 21,7%
  • Waar ik juist passeer wanneer ik moet tanken

    Stemmen: 26 14,1%
  • Waar ik het goedkoopst kan tanken

    Stemmen: 52 28,3%
  • Ik tank niet ik rij elektrisch

    Stemmen: 10 5,4%

  • Totaal aantal stemmers
    184
sinds begin dit jaar al geen cng meer getankt (15 kilo cng tank en 50l nafte) want toen stond het rond 1,7-1,8 de kilo en ik vond het al veel. Vandaag nog eens gekeken en was 3,4 :eek:

Ocharme de mensen met een cng wagen en dan een naftetankje van 9l erin...
Heb mijn bak nog volgegooid toen het nog maar 1,67 was 2 weken terug, gelukkig doe ik maar 50km per dag ongeveer naar het werk.
 
Ik doe er 60 per dag woonwerk, wat op zich meevalt. => In de zomer wel af en toe met de fiets, krijg er geen fietsvergoeding voor.
Hier ist vooral prive vervoer ( sint-niklaas - diksmuide ( moeder en de rest van de familie woont ginder en aan zee ) die een grote rol speelt.
Zit meestal aan een 30k per jaar ( op reis ook met auto, weinig met vlieger de laatste 5 j ). Tzal toch minder worden of niet meer voor enen dag op en neer rijden.

Gelezen dat de diesel in FR wel goedkoper was, evenals in Spanje....
Bon we moeten corona terugbetalen ook e.
 
jullie doen dan echt veel km's?
ik heb nu mijn auto(tje) 4,5 jaar 18.000 km tot nu toe
Tgoh dat is toch niet hoor.
Zuiver woon-werk zitten de meeste al gauw boven de 30km dagelijks. Reken met 200 werkende dagen en je doet al 6000km puur voor naar uw werk te gaan.
 
jullie doen dan echt veel km's?
ik heb nu mijn auto(tje) 4,5 jaar 18.000 km tot nu toe
Dan heb je geen auto nodig he. Neem dan een fiets/step/brommer/OV abonnement. Ik zit aan 37.000 km met de auto (groot deel wel elektrisch) na nog geen jaar. En daarin zitten hopen dagen thuiswerk/vakantie.
 
Het is mijn eigen zaak, ik betaal die tankkaart :)
Waarna je de kost 100% fiscaal aftrekt, veronderstel ik? De situatie lijkt me hier wel meer impact te hebben voor iemand die kost niet volledig fiscaal kan aftrekken (of een tankkaart van de werkgever heeft).
 
Waarna je de kost 100% fiscaal aftrekt, veronderstel ik? De situatie lijkt me hier wel meer impact te hebben voor iemand die kost niet volledig fiscaal kan aftrekken (of een tankkaart van de werkgever heeft).
Ik klaag toch ook niet. Ik zeg letterlijk dat er veel ergere dingen zijn.

Natuurlijk is die impact groter bij velen. Ik bedoel maar wat de impact ook is voor mij, ik zal er mij aan moeten aanpassen en niet over klagen, want er zijn ergere dingen. Neemt niet weg dat dit een veel groter probleem kan zijn voor anderen, die wel recht hebben op klagen.
 
Dan heb je geen auto nodig he. Neem dan een fiets/step/brommer/OV abonnement. Ik zit aan 37.000 km met de auto (groot deel wel elektrisch) na nog geen jaar. En daarin zitten hopen dagen thuiswerk/vakantie.
Ja kzal de bakjes/boodschappen van de colruyt op mijn rug binden dan. :unsure:
Er bestaat voor iets stadsauto’s ;)
 
Ja kzal de bakjes/boodschappen van de colruyt op mijn rug binden dan. :unsure:
Er bestaat voor iets stadsauto’s ;)
Ik weet niet hoe frequent je die wagen gebruikt, maar met jouw verplaatsingspatroon zou je wel eens kunnen kijken of een deelauto niet voordeliger is. (op voorwaarde dat je in de buurt van een car sharing spot zit).
Maar het is inderdaad onzin dat mensen die dan 30-40k per jaar zeggen dat je de fiets moet nemen omdat je niet genoeg rijdt om een auto te hebben, dat beslis jij zelf.
 
Dan heb je geen auto nodig he. Neem dan een fiets/step/brommer/OV abonnement. Ik zit aan 37.000 km met de auto (groot deel wel elektrisch) na nog geen jaar. En daarin zitten hopen dagen thuiswerk/vakantie.
Doe ongeveer 18k per jaar met mijn huidige job. Fiets/step/etc. is voor mij geen optie. Woon in Antwerpen en werk in Melsbroek (luchthaven Zaventem). Helaas is het wel vrij kostelijk om te tanken aan 2,01 per liter voor 98.
 
Ja kzal de bakjes/boodschappen van de colruyt op mijn rug binden dan. :unsure:
Er bestaat voor iets stadsauto’s ;)
Ik heb dat in Leuven zo’n 8 jaar in mijn rugzak boodschappen gestoken, en ook nog een plastic zak aan de fiets. Viel best nog mee, hoor ;-)
 
Dus daarom moet ik het ook doen volgens jullie? Gewoon omdat ik weinig km’s? Lol

Khad het beter hier niet gepost, wat een gezeik man
Trek u dat toch niet aan, iedere situatie is anders en iedereen doet wat voor zijn situatie de beste of makkelijkste optie is.
Het is niet dat jij dat ook op die manier moet gaan doen, maar het is een mogelijkheid om het zo te doen.
Bij sommige mensen kan zo een bericht een aanzet zijn tlt nadenken om zijn eigen patroon aan te passen indien dat een mogelijkheid is, maar dat is daarom niet bij iedereen het geval.
 
Doe ongeveer 18k per jaar met mijn huidige job. Fiets/step/etc. is voor mij geen optie. Woon in Antwerpen en werk in Melsbroek (luchthaven Zaventem). Helaas is het wel vrij kostelijk om te tanken aan 2,01 per liter voor 98.
Ik ga deze week toch is met de fiets naar de luchthaven :)
 
Terug
Bovenaan