Waarom niet? Er zijn toch beelden die een lekke band effectief bevestigen?
Ja maar je snapt toch ook waarom überhaupt de twijfel er was?
Als je alles op een rijtje zet dan is dat gewoon een logische vraag die gesteld mag worden.
Zeker omdat dit allemaal wel in het voordeel speelt van Remco die toch allesbehalve goed geplaatst zat, net zoals zijn team trouwens.
Zeker met het idee van “ze zouden hun moeder nog verkopen”, daarmee bedoel ik dat ze toch niet schuwen om de grenzen van het sportieve en het eerlijke op te zoeken om te winnen.
Direct roepen dat hij zou valsspelen dat doel je niet. Maar even vraagtekens erbij zetten en vragen naar wat stavingsstukken omdat het toch onduidelijk was dat moet kunnen.
Laat ons ook gewoon een kat een kat noemen, uiteraard is dit allemaal gestuurd vanuit de volwagen. Natuurlijk zit die jongen daar niet alles te analyseren en te denken dat hij binnen 3km kan stoppen. Nee hij zal doorgegeven hebben “shit ik heb een leegloper”, en dan vanuit de volgwagen is er gezegd hou nog even vol en stop binnen 400m dan zit je binnen de 3km en verlies je geen tijd.
Niet meer of minder dan dat. En op die beelden zie je nu ook niet dat hij zo plat als een vijg staat eh, hij staat gewoon niet meer super hard. Maar natuurlijk is er weinig discussie dat hij lek stond, de commissaris van de UCI heeft dit ook vastgesteld.
Ik heb het toch vooral moeilijk met mensen die bijna blij zijn dat Roglic hier valt. Dat wens je gewoon niemand toe.
Als Remco zijnde wens je dat ook niemand toe en hij zal er zeker ook niet blij voor zijn (hoop ik toch), maar natuurlijk is het wel in zijn voordeel en zal hij ook gewoon het voordeel met beide handen grijpen.
Maar het onthoofd wel voor een groot stuk de eerlijke strijd die er eventueel nog ging zijn.
Wat is dat hier met die paardenkop

En dat voor een crew member! Gij permitteert u nogal wat!