Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er weinig compassie mee, hij brengt zichzelf ten val. Hoe doet hij het ook in zo'n klein groepje? Hij doet zijn val reputatie alle eer aan.. Helemaal iets anders als je door een ander zijn fout erbij ligt.
Spijtig voor Roglic en de Vuelta...Lefevre heeft de achterband van Remco remote gedetoneerd toen Roglic aanviel!!toch wel zielig dat er meteen insinuaties komen dat Evenepoel lekke band zou faken, en dat hij in een positie gedrukt wordt waar hij zich moet verdedigen... https://sporza.be/nl/2022/09/06/rem...ik-ben-niets-aan-het-verzinnen~1662481412301/
Hier toch duidelijk te zien dat hij lek stond achteraan: , er is geen meerwaarde om hier dan speciaal een artikelkop over te schrijven.

Die knie van Roglic lijkt mij toch over en out. Denk niet dat die nog volle kracht gaat kunnen rijden. Net zoals Yates in de Giro.
Uh? Op tv was toch te zien dat hij achteraan plat stond? Op de moment dat de teamwagen er aan komt denk ik. Dat iemand die zelf niet fiets dat niet direct ziet kan ik nog snappen maar dat een prof dat niet ziet?
Boven de knie wel een vleeswonde alsook wondes op de elleboog en de schouder.Het bloed op de knie komt van de elleboog die helemaal open ligt.
Zijn knie lijkt helemaal ok op het moment dat hij over de finish rijdt.
Met enkel een elleboogwonde zou het nog allemaal heel goed kunnen meevallen...
Het bloed op de knie komt van de elleboog die helemaal open ligt.
Zijn knie lijkt helemaal ok op het moment dat hij over de finish rijdt.
Met enkel een elleboogwonde zou het nog allemaal heel goed kunnen meevallen...

Klote voor de race als Roglic morgen niet meer opstapt of niet meer op volle kracht verder kan.
Klote voor Remco dat de haters dit weer zullen aangrijpen om kritiek op hem te uiten of later om zijn mogelijke overwinning te minimaliseren.