belvedere86
Well-known member
Nu post Blythe dergelijk filmpje maar hij zou toch beter moeten weten. Nuja ik denk dat het geen grote Remco fan is. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als alles normaal liep kraakte Carapaz niet in de laatste bergrit van de Giro, was Wout wereldkampioen geworden in Leuven, reed Mathieu van een plankje in Tokio en was Roglic al lang eens gevallen in deze Vuelta.

Toch vooral heel flauw om dan te zeggen dat hij niets insinueerde. Ook in het originele fragment een paar keer "I'm not insinuating anything." Terwijl hij dat letterlijk wel deed.
Wat was me dat allemaal, zat nog op m'n werk en ik dacht de sprinters regelen het wel maar wat heb ik gemist
Ik wens nu niemand een valpartij toe maar voor deze ben ik wel niet rouwig, nu Mas nog in het oog houden want die rijdt wel uitstekend en geeft zich duidelijk niet gewonnen.
De redenen waarom lijken me toch vrij duidelijk? Ik ga geen uitspraak doen over het al dan niet legit zijn van de platte band.Waarom zou ge in godsnaam ne platten band faken.. worst case scenario zit ge in het peleton en verliest ge 8 seconden. Zonder platte band zat die gewoon vooraan.
Dat is toch gewoon een vrij zielige reactie, niet?
Als je ziet hoe hij wegrijdt en hoe hard hij die finale maakt daar doe je toch uw hoed voor af? Dit is de nummer 2 in de GC eh, als je over strijdt spreekt dan kan dit toch tellen.
Komt hier zeer ongelukkig en lullig ten val, eigen schuld of niet dat wens je toch gewoon niemand toe.
Serieus?Tuurlijk is dat wel zielig je zin had moeten stoppen bij ik wens nu niemand een valpartij toe.Nee dat is niet zielig dat is hoogstens opportunistisch te noemen. Vallen hoort nu eenmaal bij de koers en heeft al vele malen beslist over winst of verlies.
Remco z'n Vuelta zat er ook bijna op enkele dagen geleden en dan zullen de Roglic supporters toch ook even gegniffeld hebben. Ik ben trouwens zelfs een grote Roglic liefhebber maar nu zet ik zonder schaamte mijne Rode Remco hoed op.
Dit is effectief de meest logische verklaring.Gewoon al het idee dat Remco, in volle inspanning, dat geniale plannetje zou bedenken om snel even een lekke band te faken op het moment dat de boel ontploft in de koers. Clever gastje de Remco, maar enkel Blackadder kan zo een cunning plan bedenken…
Wat wel kan is dat hij al langer op een leegloper stond, dit in paniek aan de DS heeft gemeld, maar vanuit de wagen instructies heeft gekregen om door te duwen in het pak en te wachten tot goed en wel binnen de 3km en daarom zo rustig was toen hij effectief zijn hand op stak en zich liet bollen. Zou ook verklaren waarom hij totaal uit beeld was toen Roglic ging, hij stond toen misschien al efkes plat…
Tuurlijk is dat wel zielig je zin had moeten stoppen bij ik wens nu niemand een valpartij toe.
Lek rijden volgens mij ook..... Sorry, ik vind die 3 km regel bullshit. Prijzen worden uitgereikt aan de meet, niet 3 km er voor.Vallen hoort nu eenmaal bij de koers
Lek rijden volgens mij ook..... Sorry, ik vind die 3 km regel bullshit. Prijzen worden uitgereikt aan de meet, niet 3 km er voor.
Ik beweer helemaal niet dat Remco die lekke band gefaked heeft hé, maar het kwam hem toch wel mooi uit. Hij moest zich niet moe maken en verliest maar 8 secondjes. Roglic moest zich het hart uit het lijf rijden voor 8 luttele secondjes. Echt eerlijk vind ik dat toch niet.
Ik vraag me trouwens af waar Remco (en de rest van zijn team ) zat(en) toen Roglic vertrok. Waar zat Vingegaard in de TdF toen die in het geel zat ? Op het wiel van Pogacar tiens. Waar anders ? Maar waar was Remco vandaag in godsnaam ?
Inderdaad de TDF is qua bergen en hellingsgraden veel zwaarderSorry, maar dat laatste is echt kwatsch.

Je geeft zelf het antwoord op uw vraag.Lek rijden volgens mij ook..... Sorry, ik vind die 3 km regel bullshit. Prijzen worden uitgereikt aan de meet, niet 3 km er voor.
Ik beweer helemaal niet dat Remco die lekke band gefaked heeft hé, maar het kwam hem toch wel mooi uit. Hij moest zich niet moe maken en verliest maar 8 secondjes. Roglic moest zich het hart uit het lijf rijden voor 8 luttele secondjes. Echt eerlijk vind ik dat toch niet.
Ik vraag me trouwens af waar Remco (en de rest van zijn team ) zat(en) toen Roglic vertrok. Waar zat Vingegaard in de TdF toen die in het geel zat ? Op het wiel van Pogacar tiens. Waar anders ? Maar waar was Remco vandaag in godsnaam ?
Dat mag zeker je mening zijn maar de regel is wat ze is, soms is dat in je voordeel soms in je nadeel. De regel bestaat al jaar en dag, geen idee waarom dat nu plots een probleem hoeft te zijn.Lek rijden volgens mij ook..... Sorry, ik vind die 3 km regel bullshit. Prijzen worden uitgereikt aan de meet, niet 3 km er voor.
Je mag dat nog zoveel bullshit vinden als je wilt maar die regel is er al lange tijd hoor. Je vindt dat dan ook bullshit dat Roglic in dezelfde tijd gezet wordt van de winnaars? Zonder die regel komt Evenepoel misschien binnen op een halve minuut want dan springt die op Van Wilder zijn fiets en rijdt hij nog vol naar de finish. Het enige waar je u vragen over kunt stellen is dat deze finish wel de 3km regel verdiend.Lek rijden volgens mij ook..... Sorry, ik vind die 3 km regel bullshit. Prijzen worden uitgereikt aan de meet, niet 3 km er voor.