Vuelta ciclista a España 2022

Wie wint La Vuelta ciclista a España 2022?

  • Tadej Pogačar

  • Primož Roglič

  • Jai Hindley

  • Richard Carapaz

  • Simon Yates

  • Remco Evenepoel

  • Enric Mas

  • Mikel Landa

  • Nairo Quintana

  • Iemand anders


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ocharme Almeida. Weggegaan voor het geld en eigen kansen. Hem onder Tadej en dan trekken ze een absoluut toptalent aan uit Spanje en maakt die het nog waar. Dat wordt volgend jaar de Giro voor de Portugees, voor eigen gewin. De Vuelta erbij pakken om terug te knechten.
Dat is het nadeel van zoveel talent in een ploeg te hebben natuurlijk :p
Goed voor een Pogacar want geweldige knechten, maar wel zeer lastig voor de andere koersen waar je moet opboksen tegen die andere toppers om kopman te mogen zijn.
Iets wat Ineos ook heeft en had, zoveel talent dat zelfs een knecht soms beter was dan de kopman.
 
Roglic is pas beginnen fietsen op zijn 22ste en prof op zijn 24ste , die heeft normaal een iets langer leeftijdsmarge dan de normale fietstalenten.

Gewoon een pechjaar dit jaar voor Roglic.

Over Fabio, nu bleef zo goed als iedereen er bij omdat er geen andere echte kopman was en hij was zekerheid op etappezeges.

Ik denk dat Fabio net een +punt is als hij in de ploeg van Remco zit.om snel de druk weg te nemen van een etappezeges

Geef Remco 3 klimmers
Fabio 1 lead out (meer heeft hij niet nodig om te winnen)

En dan nog 2 renners die voor beide goed kunnen doen (genre Declercq / Lampaert / asgreen)
 
Roglic is pas beginnen fietsen op zijn 22ste en prof op zijn 24ste , die heeft normaal een iets langer leeftijdsmarge dan de normale fietstalenten.

Gewoon een pechjaar dit jaar voor Roglic.

Over Fabio, nu bleef zo goed als iedereen er bij omdat er geen andere echte kopman was en hij was zekerheid op etappezeges.

Ik denk dat Fabio net een +punt is als hij in de ploeg van Remco zit.om snel de druk weg te nemen van een etappezeges

Geef Remco 3 klimmers
Fabio 1 lead out (meer heeft hij niet nodig om te winnen)

En dan nog 2 renners die voor beide goed kunnen doen (genre Declercq / Lampaert / asgreen)

Voila. Dit bedoelde ik dus.

Tegenwoordig is 33 zo oud niet meer hé. Roglic kan dus wel nog een tijdje mee.

Horner heeft iemand eigenlijk al iets gehoord van hoe hij dat toen geflikt heeft? Iedereen nam meteen aan dat het doping was maar we zijn jaren verder en ik weet nu eigenlijk nog niet hoe hij het geeft gedaan. EPO en bloeddoping waren toen al lang opspoorbaar.
 
Horner heeft iemand eigenlijk al iets gehoord van hoe hij dat toen geflikt heeft? Iedereen nam meteen aan dat het doping was maar we zijn jaren verder en ik weet nu eigenlijk nog niet hoe hij het geeft gedaan. EPO en bloeddoping waren toen al lang opspoorbaar.
Het is de Vuelta maar hé. Bijna iedereen kan die winnen.

oi22oi22oi22oi22
 
Benieuwd wie er vandaag in Madrid gaat winnen!

Froome trouwens ook weer een onzichtbare vuelta gereden. Triest, echt triest.
 
wtf die bocht van 180° zeg zo dun, precies een bocht in een veldrit

Hoeveel voorsprong zou Valverde zo ondertussen hebben die peert precies goed door
 
Voila. Dit bedoelde ik dus.

Tegenwoordig is 33 zo oud niet meer hé. Roglic kan dus wel nog een tijdje mee.

Horner heeft iemand eigenlijk al iets gehoord van hoe hij dat toen geflikt heeft? Iedereen nam meteen aan dat het doping was maar we zijn jaren verder en ik weet nu eigenlijk nog niet hoe hij het geeft gedaan. EPO en bloeddoping waren toen al lang opspoorbaar.
Snickers
 
Die 180° zat er de voorbije jaren toch ook gewoon in.

Valverde staat op dik 25 minuten, ik maak me nog geen zorgen.
 
oh jammer Rodriguez jammer blijft 7e, jammer van die val natuurlijk anders vlotjes top 5.

Gisteren pakte Mas nog 2" terug en vandaag weer 3" bonis terug gepakt het gaat nog spannend worden

En Mas dus top 3 niet enkel in het algemeen klassement maar ook in het punten en bergklassement, heel regelmatige Vuelta dus
 
Voila. Dit bedoelde ik dus.

Tegenwoordig is 33 zo oud niet meer hé. Roglic kan dus wel nog een tijdje mee.

Horner heeft iemand eigenlijk al iets gehoord van hoe hij dat toen geflikt heeft? Iedereen nam meteen aan dat het doping was maar we zijn jaren verder en ik weet nu eigenlijk nog niet hoe hij het geeft gedaan. EPO en bloeddoping waren toen al lang opspoorbaar.
Een expert heeft daar ooit het volgende op gezegd:
- Ja de kans bestaat dat Horner gedopeerd was. MAAR het is gevaarlijk om 'zomaar' te zeggen / te concluderen dat het 100% onmogelijk is dat iemand van 40+ op die leeftijd pas op de top van zijn mogelijkheden zit en dat hij dus nooit clean gereden kan hebben.

Finaal gaat het hier over 1 iemand van 40+ op een bevolking van miljarden mensen. De kans is absurd klein maar het is niet helemaal onmogelijk.

Horner is niet gepakt op dope, dus de conclusie van die expert was dat je hem de voordeel van de twijfel moet geven.
 
Hoe Johansen zijn stuur vastpakt, dat is toch ook niet bepaald legaal. Als je dat doet in een eendagskoers en de uci is wakker mag je inpakken.
 
Terug
Bovenaan