Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2 minuten?Mas pakt 2" terug het wordt nog spannend![]()
Ah neen 2 seconden juist ja ..Hij wint LBL met 48sec voorsprong, nu in Vuelta na 20 ritten amper iets meer dan dubbel voorsprong.
Het is nu wel bewezen dat hij beter is in het eendagswerk
Eerlijk? Tot een paar jaar geleden had ik die hoop echt opgeven...Straf straf! Vroeg of laat moesten we het eens meemaken hé![]()

Jep, altijd leuk om die eerste pagina's van dit topic nog eens terug te lezenDenk dat de meesten gewoon hoopten dat hij een Vuelta deftig kon uitrijden in de top 10![]()

Dit dus, een ritje of 2 en een mooie top10, dat was naar verwachting geweest en had iedereen een topprestatie gevonden, maar dit…? Nee dit was gewoon 3 weken domineren als een geroutineerde klassementsrenner. Ook geen maniertjes of haantjesgedrag gezien, lijkt me echt “volwassen” geworden sinds dit seizoenMooi, hij is toch van ver moeten komen na die val.
Denk dat de meesten gewoon hoopten dat hij een Vuelta deftig kon uitrijden in de top 10![]()
Iemand stuurt me net nog een twitter link door met een ander beeld van de val van Roglic
Vanuit dit beeld is er echt 0.000000 twijfel aan de schuldige van deze val
Aj de Fred was dan toch niet zo Right…Iemand stuurt me net nog een twitter link door met een ander beeld van de val van Roglic
Vanuit dit beeld is er echt 0.000000 twijfel aan de schuldige van deze val
Gezien het parcours is alles slechter dan een 5e plek een teleurstelling voor Remco. There, I've said it.
Ik ga er van uit dat hij minstens top 5 rijdt, minder dan dat zal voor mij een teleurstelling zijn.
@NemesisBE kent dan wel niet veel van het merk Anderlecht, een koerskenner is hij wel!Stiekem zou je toch denken dat hij wint?