Vuelta ciclista a España 2022

Wie wint La Vuelta ciclista a España 2022?

• Tadej Pogačar

• Primož Roglič

• Jai Hindley

• Richard Carapaz

• Simon Yates

• Remco Evenepoel

• Enric Mas

• Mikel Landa

• Nairo Quintana

• Iemand anders

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Remco reageert zelfs op aanval Arensman. Hij wil ook deze rit winnen?
Remco wil echt niemand laten gaan tot de laatste beklimming. Tijdens de laatste beklimming zou ik het slim spelen en gewoon permanent in het wiel van Mas kruipen en het laten begaan, dat moet Mas het zelf maar oplossen.

José meer fan van Ayuso dan van Remco

Hij reageert op iedereen, teken dat hij heel goed is. Niet vallen in die afdaling en hij gaat de Vuelta winnen.

Pogacar was ook heel goed in de voorlaatste klim destijds in de Tour, reageerde op zowel Roglic als Vingegaard. We weten allemaal hoe dat afgelopen is. Hopelijk Remco iets verstandiger vandaag.

Je kom, 't is de Granon niet hé die slotklim. Dat is een loper, daar rijdt Mas nooit van zijn leven 2 minuten weg van Remco, echt nooit.
Neen het is normaal gezien voorbij. Remco hangt er nog aan, zonder ongelukken is de vueltawinst nu wel binnen.
Mas mag zelfs nog de rit winnen. Hij moet nu gewoon (als hij verstandig is) op zijn metertje kijken, tempo rijden en tijdig binnenkomen.

Neen het is normaal gezien voorbij. Remco hangt er nog aan, zonder ongelukken is de vueltawinst nu wel binnen.
Mas mag zelfs nog de rit winnen. Hij moet nu gewoon (als hij verstandig is) op zijn metertje kijken, tempo rijden en tijdig binnenkomen.

Denk dat ze bij Movistar nu inderdaad vooral denken aan de rit, met Valverde, of met Mas.

Remco wil echt niemand laten gaan tot de laatste beklimming. Tijdens de laatste beklimming zou ik het slim spelen en gewoon permanent in het wiel van Mas kruipen en het laten begaan, dat moet Mas het zelf maar oplossen.
Laatste kilometers van de klim demarreren en dan in die vlakke 7km zijn voorsprong uitdiepen. Perfecte finish voor Remco.

Ja, 't is nu wel duidelijk dat Movistar vooral die rit met Valverde wilt. Mooi afscheid van een legende en met Mas op de tweede plaats stellen ze de toekomst van de ploeg veilig.

Zonder pech gaat Remco het dus inderdaad doen, die grote ronde winnen, als Belg. Speciaal.

Ja, 't is nu wel duidelijk dat Movistar vooral die rit met Valverde wilt.
Lol Mas die stilstaat, duidelijker kan het niet. :laugh:
Valverde moet nog wel voorin geraken natuurlijk .. maar goed ..

Laatste kilometers van de klim demarreren en dan in die vlakke 7km zijn voorsprong uitdiepen. Perfecte finish voor Remco.
Maar moet dit nog? Ik zou dit gewoon zo laten als ik Remco was, geen enkel risico nemen. Gewoon volgen en laat iemand anders de rit ditmaal maar winnen.

Laatst bewerkt:
Evenepoel weer aan het praten met Mas.

Rit winnaar gaat op deze manier toch uit de groep der favorieten komen. Ik zie niet in hoe Valverde deze rit kan winnen. Heeft toch al de ganse Vuelta daar de benen niet voor.

Terug
Bovenaan