Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Remco: Ik ben Tom niet, het lukt niet kerel!Die blik naar Mas![]()

Remco reageert zelfs op aanval Arensman. Hij wil ook deze rit winnen?
Remco wil echt niemand laten gaan tot de laatste beklimming. Tijdens de laatste beklimming zou ik het slim spelen en gewoon permanent in het wiel van Mas kruipen en het laten begaan, dat moet Mas het zelf maar oplossen.Remco reageert zelfs op aanval Arensman. Hij wil ook deze rit winnen?
José meer fan van Ayuso dan van Remco
Hij reageert op iedereen, teken dat hij heel goed is. Niet vallen in die afdaling en hij gaat de Vuelta winnen.
Pogacar was ook heel goed in de voorlaatste klim destijds in de Tour, reageerde op zowel Roglic als Vingegaard. We weten allemaal hoe dat afgelopen is. Hopelijk Remco iets verstandiger vandaag.
Neen het is normaal gezien voorbij. Remco hangt er nog aan, zonder ongelukken is de vueltawinst nu wel binnen.Je kom, 't is de Granon niet hé die slotklim. Dat is een loper, daar rijdt Mas nooit van zijn leven 2 minuten weg van Remco, echt nooit.
Neen het is normaal gezien voorbij. Remco hangt er nog aan, zonder ongelukken is de vueltawinst nu wel binnen.
Mas mag zelfs nog de rit winnen. Hij moet nu gewoon (als hij verstandig is) op zijn metertje kijken, tempo rijden en tijdig binnenkomen.
Laatste kilometers van de klim demarreren en dan in die vlakke 7km zijn voorsprong uitdiepen. Perfecte finish voor Remco.Remco wil echt niemand laten gaan tot de laatste beklimming. Tijdens de laatste beklimming zou ik het slim spelen en gewoon permanent in het wiel van Mas kruipen en het laten begaan, dat moet Mas het zelf maar oplossen.
Thank God dat we niet naar Wuyts moeten luisteren op dit moment.José en Renaat![]()
Lol Mas die stilstaat, duidelijker kan het niet.Ja, 't is nu wel duidelijk dat Movistar vooral die rit met Valverde wilt.

Maar moet dit nog? Ik zou dit gewoon zo laten als ik Remco was, geen enkel risico nemen. Gewoon volgen en laat iemand anders de rit ditmaal maar winnen.Laatste kilometers van de klim demarreren en dan in die vlakke 7km zijn voorsprong uitdiepen. Perfecte finish voor Remco.
Zal toch wel vloeken... Pas op pensioen en ineens is daar de mooiste Tour sinds heel lang, en nu misschien ook ineens een Belg die een grote ronde wint, terwijl hij dat in zijn lange carrière als commentator nooit mocht meemaken.Thank God dat we niet naar Wuyts moeten luisteren op dit moment.
Ik zag PatLef langs de kant staan, misschien heeft die z'n oud renner nog eens gebeld voor de rit?Lol Mas die stilstaat, duidelijker kan het niet.
Valverde moet nog wel voorin geraken natuurlijk .. maar goed ..