Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
... en de rit winnen met 4m30 voorsprong op de 2e... dat moet toch ook al een tijd geleden zijn in een GT, niet?
Het peloton heeft gewoon niets goedgemaakt in de slotfase...

Oh zaterdag en zondag pakken ze al 4min terug. Mentaal nu ook niet van de sterkste.![]()
O'Connor in de Tour van 2021!... en de rit winnen met 4m30 voorsprong op de 2e... dat moet toch ook al een tijd geleden zijn in een GT, niet?
Naar Pico Villuercas was hij natuurlijk niet goed, maar de eerste aankomst bergop mag je niet altijd doortrekken naar de rest van een grote ronde.
Voor mij is hij gewoon kandidaat eindwinnaar.
Adam Yates![]()
Gevallen hé jongens. En als die niet zo hard geraakt is, zou ik toch oppassen met het hele wielermanager gedoe want wie weet doet die een Carapaz'ke.Bon, Yates krijgt de zak in mijn wielermanager…
Riccitello dus als eerste gevallen en o.a. Yates, Kron en Uran (DNF) meegesleurd. McNulty misschien ook want die eindigt bijna laatste, maar niet bevestigd (en die was eerder samen met Uijtdebroecks ook al de enige uit de top 20 die gelost was op de eerste beklimming).
Ai Uran DNF dat is jammer. Zijn laatste GT (wedstrijd?) en dan zo moeten eindigen.
Klopt.Das inderdaad jammer! Staat me nog in mij geheugen gegrift dat die ket echt een half cultfiguur is Colombia en een pak populairder is dan een Quintana.