Carapaz en Yates last van de warmte en te weinig water
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een Vuelta zonder veel kansen voor sprinters zijn we wel goed op weg naar massasprint 3 op 5 ritten.
Idd, maar daarna worden de kansen toch wel érg schaars als ik het parcours bekijk. Of het moet al een grote groepssprint zijn.Voor een Vuelta zonder veel kansen voor sprinters zijn we wel goed op weg naar massasprint 3 op 5 ritten.
Wout gaat het hier met een handvol centimeters verloren hebben. Jammer, maar reed wel een goede sprint (EDIT: behalve zijn jump dan). In tegenstelling tot Groves die zich toch echt liet ringeloren.
Ook Bittner jumpte op het verkeerde moment? Misschien lagen er 2 lijnen of zo?Goh ja goede sprint, verschrikkelijke jump natuurlijk. Geeft het gewoon weg uiteindelijk. Geen idee wat er in zijn hoofd omgaat daar.

Gaat wel op het goede moment aan en had de goede snelheid te pakken. Ja, die jump... vreemd inderdaad. Verblind door de zon?Goh ja goede sprint, verschrikkelijke jump natuurlijk. Geeft het gewoon weg uiteindelijk. Geen idee wat er in zijn hoofd omgaat daar.

Nog een 2e plek.

Ik ben wva fan.Nochthans al gewonnen ook. Maar dan horen we u niet.![]()
Maakt gewoon een fout en betaalt het cash.Ik ben wva fan.
Het was meer van: “dedju, wéér tweedes”.