Vuelta 2024

Wie wint de Vuelta ?

• Roglic

Stemmen: 25 51,0%
  • Kuss

Stemmen: 3 6,1%
  • Almeida

Stemmen: 2 4,1%
  • Yates Adam

Stemmen: 7 14,3%
  • Mas

Stemmen: 1 2,0%
  • Landa

Stemmen: 3 6,1%
  • D.F. Martinez

Stemmen: 0 0,0%
  • Rodriguez Carlos

Stemmen: 1 2,0%
  • Carapaz

• Skjelmose

• Tiberi

• Uijtdebroeks

Stemmen: 5 10,2%
  • Arensman

• Gaudu

• Toch iemand anders (wie dan...)

Stemmen: 2 4,1%

• Totaal aantal stemmers
    49
Net eens de klim bekeken 25km voor de finish. 7,4km aan 5,6% gemiddeld maar op het einde een stuk van 11,6%, wordt moeilijk voor Van Aert om nog mee te zijn vrees ik.

Net eens de klim bekeken 25km voor de finish. 7,4km aan 5,6% gemiddeld maar op het einde een stuk van 11,6%, wordt moeilijk voor Van Aert om nog mee te zijn vrees ik.
Die finale hebben ze in 2021 al eens gereden (etappe 12). Bardet, Ciccone, Henao en Vine sprongen toen weg op de klim. Op 1 km van de finish ingelopen door beperkt peleton met Magnus Cort als winnaar.

En Andreas Kron start vandaag niet na valpartij gisteren
Wat een snertseizoen voor hem

Rare dag van UNO X om aan te kondigen dat die naar hen gaat...

Inderdaad een ongelofelijk pechseizoen voor hem, maar vooral deze Vuelta ook een zware aderlating voor Van Eetvelt. Was eigenlijk de enige die hem kon helpen als het bergop ging. Hij zal weinig steun hebben vrees ik. Natuurlijk, zolang je niet echt voor het podium strijdt, maakt dat allemaal niet veel uit, maar als je pech of een slechte dag kent is het toch altijd handig om iemand te hebben die in de buurt is. Gelukkig voor Lennert zijn er maar weinig etappes deze Vuelta met echt meerdere bergen.

Komaan Wout, aanklampen!

Cian... het zal niet meer beteren deze Vuelta. Tenzij het echt een probleem van de warmte is voor hem.

EDIT: ai, dat was wel lullig voor Groves, had anders nog wel kunnen terugkeren. Wout kan gouden zaak doen, als ze in slagen om alles samen te houden. Of misschien moet hij gewoon zélf eens gaan

Laatst bewerkt:
Soler kan dit natuurlijk wel. Kuss alleen gaat die niet gaan terughalen. Wel sterk van VA om er nog bij te zijn. Selecte groep toch. Uitdebroeks wordt niet zijn Vuelta.

Terug
Bovenaan