Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit toch, zoveel geknecht voor die 2 en nu vallen ze hem aan.Ik zou toch eens gaan rond zien voor een ander team als ik Kuss was. WTF.![]()
"We winnen samen, maar sommige mogen wat meer winnen dan anderen."#samenwinnen
Een kampioen deelt geen prijzen weg , Vingegaar en Roglic willen gewoon liever zelf die Vuelta .Kuss mag superknecht blijven .En nu rijd Roglic ook nog eens Kuss eraf met Mas en Ayuso in zijn wiel. Gaat gezellig worden vanavond aan het dinner bij Jumbo.
Inderdaad. Ze moeten het hem niet cadeau doen, maar om hem nu zo zwaar aan te vallen...Dit toch, zoveel geknecht voor die 2 en nu vallen ze hem aan.
Een eindwinst in een grote ronde is natuurlijk niet niets, maar toch maar zuur.

Vingegaard was misschien nog tactisch in de veronderstelling dat UAE het gat wel zou proberen controleren en Kuss kon meeschuiven. Roglic was echt wel aanvallen.Hoezo is dit Kuss aanvallen?
Sorry, maar dan heb ik toch andere dingen gezien. Voornamelijk toch groen lachen was dat ja.Nu niet idioot doen he mensen. Als je Kuss zijn gezicht zag dan was dit zo van: Het plan is geslaagd!
Kuss wist al tijdens het ontbijt dat het vandaag voor Vingegaard was he. Iets anders maak je mij echt niet wijs.

Kuss is inderdaad (vermoedelijk) wel teleurgesteld dat Jumbo tijdens de daily meeting gezegd heeft dat hij Vingegaard moest voorlaten vandaag.Sorry, maar dan heb ik toch andere dingen gezien. Voornamelijk toch groen lachen was dat ja.
Dat is natuurlijk waar.Een kampioen deelt geen prijzen weg , Vingegaar en Roglic willen gewoon liever zelf die Vuelta .Kuss mag superknecht blijven .
Dit of te wel de kans krijgen in de Giro of zo volgend jaar. Ze gaan volgend jaar Kuss toch een vrijere rol moeten geven.Ik zou toch eens gaan rond zien voor een ander team als ik Kuss was. WTF.![]()