Vuelta 2023

Wie wint la Vuelta 2023

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 25 29,1%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 15 17,4%
  • Remco Evenepoel

Stemmen: 41 47,7%
  • Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • João Almeida

• Enric Mas

• Juan Ayuso

Stemmen: 5 5,8%
  • Richard Carapaz

• Iemand Anders

• Totaal aantal stemmers
    86
  • Opiniepeiling gesloten .
Nu niet idioot doen he mensen. Als je Kuss zijn gezicht zag dan was dit zo van: Het plan is geslaagd!
Kuss wist al tijdens het ontbijt dat het vandaag voor Vingegaard was he. Iets anders maak je mij echt niet wijs.

En ja dit is jammer voor Kuss, maar de ploeg heeft gewoon liever dat Vingegaard of Roglic de Vuelta winnen.

Ik denk dat Jumbo nog altijd inzet op Vingegaard omdat ze niet weten of Kuss het nog 6 ritten zal volhouden. Nu heeft Jonas alweer een voorgift van 2' op Ayuso en is dus quasi zeker van Vuelta winst, moest Kuss instorten.

Nu niet idioot doen he mensen. Als je Kuss zijn gezicht zag dan was dit zo van: Het plan is geslaagd!
Kuss wist al tijdens het ontbijt dat het vandaag voor Vingegaard was he. Iets anders maak je mij echt niet wijs.
Sorry, maar dan heb ik toch andere dingen gezien. Voornamelijk toch groen lachen was dat ja.

Je kan ook niet verwachten dat hij daar Jonas en Primoz wat koppers gaat geven hè. :unsure:

Sorry, maar dan heb ik toch andere dingen gezien. Voornamelijk toch groen lachen was dat ja.
Kuss is inderdaad (vermoedelijk) wel teleurgesteld dat Jumbo tijdens de daily meeting gezegd heeft dat hij Vingegaard moest voorlaten vandaag.

Maar je gaat echt als ploeg niet Kuss in het ongewisse laten en dan Vingegaard laten aanvallen se. Dan gaat dat toch gewoon stormen binnen de ploeg, dat gaan ze echt niet doen. Ze hebben hem nog altijd nodig voor de toekomst.

Dit was gewoon het plan hoor (of Kuss het er mee eens was is een andere zaak, maar finaal moet je je daarbij neerleggen)

Een kampioen deelt geen prijzen weg , Vingegaar en Roglic willen gewoon liever zelf die Vuelta .Kuss mag superknecht blijven .
Dat is natuurlijk waar.

Ale Remco ook binnen , hopelijk toont hij wat op de Angliru . Nuja denk toch niet dat ze hem zomaar gaan laten rijden . Blijf het ook een vreemde koersgedachte vinden (tijd nemen zodat ze u een vrijgeleide laten)

Terug
Bovenaan