808 State
Well-known member
Tuurlijk willen ze die niet laten rijden, maar Remco en SQS zijn niet in staat om al die aanvallen komende van Jumbo te pareren.Vingegaard gaan ze toch nooit laten rijden , tenzij ze niet zouden meekunnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk willen ze die niet laten rijden, maar Remco en SQS zijn niet in staat om al die aanvallen komende van Jumbo te pareren.Vingegaard gaan ze toch nooit laten rijden , tenzij ze niet zouden meekunnen.
Als Roglic kan moet hij Remco/Ayuso volgen, dat lijkt mij logisch, maar dan niet overpakken en in hun wiel hangen. Enkel Vingegaard laten rijden als er niemand anders van zijn concurrenten mee is.Ik ben benieuwd wat roglic zal doen als hij aanvalt en Remco kan mee of Remco valt aan en roglic kan mee maar kuss lost in ieder van die 2 scenario's.
Dan denk ik dat roglic ook zijn benen stil zal moeten houden van de ploegleiding
Thomas is eerder deze Vuelta tegen een muur geknald. Bernal geen idee, niet goed genoeg zeker? Dat komt volgens mij nooit meer goed, maar hij mag mij verrassen.Wat is er eigenlijk gebeurd met INEOS? Thomas op 13 minuten en Castroviejo en Bernal op 44 minuten![]()
Thomas zal wel winnenGanna voor 2 op 2? Een goeie Ganna kan ook best aardig klimmen en is niet super steil.
Thomas zal wel winnen
Gregoire of Kron volgens mij.Ganna voor 2 op 2? Een goeie Ganna kan ook best aardig klimmen en is niet super steil.
Klopt maar zal toch wel een beetje in vorm zijn en heeft geen kopbeurten moeten doen want Ganna deed dat voor hem. Zoals nu. Komt wel goedDie is bezig aan een lastige Vuelta hoor. Ook al gevallen is niet de Thomas van de Giro.

Thomas zo weer back in the race voor toch een deftig klassement te halen
top 10 kan wel weerHij staat 13 minuten achter. Met 5 bonus staat hij nog altijd 8 achter.
Goh, zélfs als hij hier 5 minuten overhoudt (wat ik betwijfel), dan staat hij nog op meer dan 8 minuten en haalt hij niet eens de top 15 momenteel...Thomas zo weer back in the race voor toch een deftig klassement te halen
top 10 kan wel weer
FFS.Gregoire of Kron volgens mij.