Vuelta 2023

Wie wint la Vuelta 2023

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 25 29,1%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 15 17,4%
  • Remco Evenepoel

Stemmen: 41 47,7%
  • Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • João Almeida

• Enric Mas

• Juan Ayuso

Stemmen: 5 5,8%
  • Richard Carapaz

• Iemand Anders

• Totaal aantal stemmers
    86
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik ben benieuwd wat roglic zal doen als hij aanvalt en Remco kan mee of Remco valt aan en roglic kan mee maar kuss lost in ieder van die 2 scenario's.
Dan denk ik dat roglic ook zijn benen stil zal moeten houden van de ploegleiding

Ik ben benieuwd wat roglic zal doen als hij aanvalt en Remco kan mee of Remco valt aan en roglic kan mee maar kuss lost in ieder van die 2 scenario's.
Dan denk ik dat roglic ook zijn benen stil zal moeten houden van de ploegleiding
Als Roglic kan moet hij Remco/Ayuso volgen, dat lijkt mij logisch, maar dan niet overpakken en in hun wiel hangen. Enkel Vingegaard laten rijden als er niemand anders van zijn concurrenten mee is.

Wat is er eigenlijk gebeurd met INEOS? Thomas op 13 minuten en Castroviejo en Bernal op 44 minuten :eek:

Wat is er eigenlijk gebeurd met INEOS? Thomas op 13 minuten en Castroviejo en Bernal op 44 minuten :eek:
Thomas is eerder deze Vuelta tegen een muur geknald. Bernal geen idee, niet goed genoeg zeker? Dat komt volgens mij nooit meer goed, maar hij mag mij verrassen.

100km lang gebeurt er letterlijk niets. Er is 1 tussensprint en dan nog mist de regie die. Dat kan je toch echt niet meer als professioneel bestempelen? :crazy:

Thomas zo weer back in the race voor toch een deftig klassement te halen
Goh, zélfs als hij hier 5 minuten overhoudt (wat ik betwijfel), dan staat hij nog op meer dan 8 minuten en haalt hij niet eens de top 15 momenteel...

Denk niet dat hij zich daar nog op gaat focussen.

Terug
Bovenaan