Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat is dan jou mening. Ik was gewoon verwonderd hoeveel mensen hier, nadat Remco het rood pakte, al deden alsof deze Vuelta al binnen was. Ik had eerder de indruk dat Vingegaard toen niet echt voluit ging maar best tevreden was waar hij zat, een secondje achter Remco. Om dan direct als een Remco hater bestempeld te worden. zielig hoor.Nou nou nou, je woordkeuze om de wél-juichers te benoemen ("joelen", "kleuter", "lollipop") verraadt anders wel een bovengemiddelde emotionele betrokkenheid hoor.
Dat heeft niemand hier gezegd dat Remco de Vuelta sowieso ging winnen. Waar u dat haalt lijkt me zeer vreemd?Goed dat is dan jou mening. Ik was gewoon verwonderd hoeveel mensen hier, nadat Remco het rood pakte, al deden alsof deze Vuelta al binnen was. Ik had eerder de indruk dat Vingegaard toen niet echt voluit ging maar best tevreden was waar hij zat, een secondje achter Remco. Om dan direct als een Remco hater bestempeld te worden. zielig hoor.
Allez, ze hebben nu al drie paarden bij Jumbo.
Kuss maakt een héle grote kans om deze Vuelta te winnen. Waar en wie gaat dat nog toerijden? Hij heeft wel vaak een slechte dag.
Ik vermoed ook dat Vingegaard gisteren sneller kon dan Roglic. Naar het einde toe hebben de achtervolgers op hen toch tijd terug gepakt.
Het zou wel eens een volledig Jumbo podium kunnen worden...
Kom, laat nu maar eens zien waar die berichten staan waar er hier gezegd wordt dat de Vuelta al binnen was? Jij beweert hier vanalles en nog niet de helft ervan is waar. We zijn ook nog steeds op zoek naar die ritten die Pogacar gewonnen heeft omdat hij ze kreeg van Vingegaard.Goed dat is dan jou mening. Ik was gewoon verwonderd hoeveel mensen hier, nadat Remco het rood pakte, al deden alsof deze Vuelta al binnen was. Ik had eerder de indruk dat Vingegaard toen niet echt voluit ging maar best tevreden was waar hij zat, een secondje achter Remco. Om dan direct als een Remco hater bestempeld te worden. zielig hoor.
En nu staat het hier vol met berichten dat Remco gisteren ziek zou zijn. Om eerlijk te zijn vind ik dergelijke uitlatingen nogal oneerbiedig tegenover die andere renners. Bijna alsof Remco enkel kan verliezen als hij wat ziekjes is. Er al eens over nagedacht dat er misschien renners kunnen zijn die op die lange, zware beklimmingen op dit moment gewoon beter zijn dan Remco ? Of ben ik dan opnieuw een Remco-hater ?
Er is in elk geval nog niks verloren. Hij staat nog steeds voor de Jumbo mannen in het klassement en gisteren heeft hij op het einde nog 10 seconden goed gemaakt op Primoz en Jonas. We zijn nog steeds niet in Madrid.

Dat heeft niemand hier gezegd dat Remco de Vuelta sowieso ging winnen. Waar u dat haalt lijkt me zeer vreemd?
(Ik wel, Remco wint da spel gewoon)
Stop hier eens mee aub, want dit riedeltje heb ik ondertussen al meerdere keren gelezen hier en zelfs een keer op gereageerd. Het slaat gewoonweg nergens op. Alsof die daar bewust de zege aan Remco laat? Vingegaard is sowieso niet de meest explosieve renner... Als die effectief tevreden was 'waar hij zat', was hij wel ergens midden in de groep gefinisht hé. Hij kon daar gewoon Remco niet bedreigen.Goed dat is dan jou mening. Ik was gewoon verwonderd hoeveel mensen hier, nadat Remco het rood pakte, al deden alsof deze Vuelta al binnen was. Ik had eerder de indruk dat Vingegaard toen niet echt voluit ging maar best tevreden was waar hij zat, een secondje achter Remco. Om dan direct als een Remco hater bestempeld te worden. zielig hoor.
En nu staat het hier vol met berichten dat Remco gisteren ziek zou zijn. Om eerlijk te zijn vind ik dergelijke uitlatingen nogal oneerbiedig tegenover die andere renners. Bijna alsof Remco enkel kan verliezen als hij wat ziekjes is. Er al eens over nagedacht dat er misschien renners kunnen zijn die op die lange, zware beklimmingen op dit moment gewoon beter zijn dan Remco ? Of ben ik dan opnieuw een Remco-hater ?
Er is in elk geval nog niks verloren. Hij staat nog steeds voor de Jumbo mannen in het klassement en gisteren heeft hij op het einde nog 10 seconden goed gemaakt op Primoz en Jonas. We zijn nog steeds niet in Madrid.
Allez, ze hebben nu al drie paarden bij Jumbo.
Kuss maakt een héle grote kans om deze Vuelta te winnen. Waar en wie gaat dat nog toerijden? Hij heeft wel vaak een slechte dag.
Ik vermoed ook dat Vingegaard gisteren sneller kon dan Roglic. Naar het einde toe hebben de achtervolgers op hen toch tijd terug gepakt.
Het zou wel eens een volledig Jumbo podium kunnen worden...

Je hebt gelijk. Ik denk dat dat het beste is. Ik had een heel antwoord gereed, inclusief op Jarvis, maar dit is compleet naast wat er momenteel in de Vuelta aan het gebeuren is.Stop hier eens mee aub
Vingegaard is sowieso niet de meest explosieve renner...
Als Kuss het podium haalt, mogen ze toch eens invallen en hem testen.Sterker nog, Jumbo heeft een realistische kans (ok, klein, maar toch, zeker niet ondenkbaar) om een 1-2-3 tje te doen in het eindklassement.
Ze hebben wel bloed geroken. Jumbo zit in een zetel.Gewoon mindere dag.
Staat nog voor Roglic en Vinegard. Niks verloren.
Waar halen jullie dat?Ik vermoed ook dat Vingegaard gisteren sneller kon dan Roglic. Naar het einde toe hebben de achtervolgers op hen toch tijd terug gepakt.
Met wat hoop heeft die gans het jaar gefocust op de Vuelta en de rest erbij genomen als extraatjesIk ben voorlopig vooral enorm onder de indruk van Cian. Die was in de 2 (véél minder sterk bezette) Zwitserse rondes dit jaar toch vooral top 10 vulling (met alle respect). Kon overal relatief vlot mee maar zich echt onderscheiden lukte niet, wat geen schande is. Maar dat die hier tussen dit geweld gisteren eigenlijk bij de 5 besten bergop behoorde dat vind ik toch behoorlijk straf.
.Ik denk dat jumbo gaat voor roglic om de vuelta te laten winnen en dat vingegaard er is om remco wat nerveus te maken. En indien nodig over te pakken moest het niet lukken met roglic.
Want volgens mij kon vingegaard daar toch nog meer pakken had hij echt gewild.