Str8_6
Well-known member
Ik hoop dat er toch geen mens is die denkt dat die ook maar een kans maakt om de tour te winnen? En al zeker niet bij die ploeg.
En voorbereiden voor het WK is ook weer zo een non argument. Volgens mij was de tour winnen nog een pakje zwaarder voor Vingegaard en zoveel extra rust zat daar niet tussen.
Je kan fan zijn, maar de roze bril mag dan ook wel eens afgezet worden. In 3 weken strijden tegen Pogacar en Vingegaard gaat hij nooit de eerste zijn.
En voorbereiden voor het WK is ook weer zo een non argument. Volgens mij was de tour winnen nog een pakje zwaarder voor Vingegaard en zoveel extra rust zat daar niet tussen.
Je kan fan zijn, maar de roze bril mag dan ook wel eens afgezet worden. In 3 weken strijden tegen Pogacar en Vingegaard gaat hij nooit de eerste zijn.
het is toch een beetje zoals Pogacar die hebben zo'n grote honger dat alles op de Tour zetten niet echt aan hen besteed is, voor ons natuurlijk leuk hé ze hebben ons al veel mooie koersen bezorgd
je af vragen of een GT winnaar wel een GT kan winnen. Dat je dit vorig jaar voor de Vuelta af vroeg ok tot dan was de grootste ronde die hij won de Ronde van Polen maar nu hij de Vuelta al heeft gewonnen mag het toch wel gedaan zijn met af te vragen of 3 weken niet te lang is en of 1 dags werk beter bij hem past. Het past gewoon allebei bij hem. Of hij de Tour gaat winnen is een andere zaak natuurlijk. Maar of hij GTs aankan dat is zeker.