Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roglic die zelf nog nooit meer dan 15sec weg is gereden van iedereen in een bergrit in gans zijn carrière (als ik het goed had gelezen deze week)?Roglic moet nu toch ook geirriteerd zijn dat Vingegaard eigenlijk het meest heeft kunnen gebruik maken van de situatie de voorbije dagen.
Roglic die zelf nog nooit meer dan 15sec weg is gereden van iedereen in een bergrit in gans zijn carrière (als ik het goed had gelezen deze week)?
Nee die kan dat gewoon nietCompleet irrelevant.
Een geluk dat Remco gisteren een extra rustdag nam.Landa gaat een mooie knecht hebben aan Remco.
Remco voor de bollentrui in de TourEen geluk dat Remco gisteren een extra rustdag nam.
Van Vervaeke snapte ik wel niet zo heel goed dat die zomaar Remco voorbij rijdt om zelf dan een 16de plaats te rijden. Wat heb je daar aan? Kan je dan niet beter zelf een beetje sparen en zorgen dat je verder deze Tour toch nog eens kan doen wat Cataneo vandaag deed? Ik zeg niet dat het per definitie verkeerd is, ik vind het gewoon een beetje vreemd. Niet dat je hier veel kan knechten op zo'n % maar al is het maar om gezelschap te geven...Toch sterk weer van Cian en ook Crass.
LVE ook nog 15e.
En Vervaeke 16e.
Ook beiden knap.
Tijdens de eerste Alpenrit direct een tactische 30 minuten verliezen en da komt in orde.Remco voor de bollentrui in de Tour
De begroeting met Vingegaard was dat iets minder... toeval of zouden die 2 dan toch niet zo goed overeen komen? Vingegaard is natuurlijk wel de alpha dog bij Jumbo, ik snap dus ergens wel wat er nu gebeurd maar toch heb ik het er moeilijk mee dat je in deze situatie als tweevoudig Tour winnaar (wat uiteindelijk toch nog wel ver boven een Vuelta uit steekt) het niet kan opbrengen om een super knecht die zich al járen dubbel plooit voor de ploeg (en voor hem) een career defining moment gunnen.
Stel dat Vinnegaard er toch nog voor komt te staan de komende dagen. Zouden ze dan in de uitbolrit naar Madrid wat seconden proberen te geven om de trui af te geven aan Kuss?Hij heeft nu wel letterlijk gezegd dat het zijn wens is dat Kuss de Vuelta wint. Als hij dus gewoon bij Kuss blijft vanaf nu, wint die de Vuelta onder normale omstandigheden.