Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan wordt je toch geen WK TT?Gevolgen van covid kunnen wel even aanslepen dus mss is dat gewoon van gisteren nog gevolg
.Dat er eens een slechte dag nog bij zitDan wordt je toch geen WK TT?

Dit is toch een forum hé. Een plek waar ideeën en inzichten over een bepaald onderwerp uitgewisseld worden.
Als je hier op voorhand lichte kritiek uit op Remco ken je er niks van
Ik begrijp niet goed dat er mensen verbijsterd zijn over het verschil tussen gisteren en vandaag. Gisteren gewoon een complete offday, vandaag krijgt hij de vrijheid en dan is het toch niet meer dan normaal dat Bardet en Storer voor de bijl gaan?
Hij rijdt op die slotklim weg van het peloton maar ondanks het feit dat ze daar maar met 10ish waren is het niet dat ze all-in zijn.
Dit gaan vergelijken met exploten uit de '90/'00 zoals bv Landis is compleet van het paadje af. Landis reed zich recht in het geel. Remco rijdt hier rond in de marge wat betreft GC.
Komt er natuurlijk ook nog bij dat de media alles onder een vergrootglas bekijkt bij hem.Ik heb de vorige 20 pagina's niet herlezen maar wat mij betreft is het vrij plausibel wat Remco overkomen is, een paniekaanval. Gisteren was dé rit in de Pyreneeën waar alles moest gebeuren, alleen optornen tegen het ijzersterke Jumbo blok. Hij is daar mentaal aan ten onder gegaan en het gevolg was een volledig blockage op het lichaam. Alle kracht uit het lichaam met één vingerknip. En dat is meteen de reden waarom hij 24u later wel gewoon weer de oude is. Niks fysiek maar puur mentaal.
Vingegaard heeft dit in de Ronde van Polen 2019 ook meegemaakt. Leider voor de slotetappe over een heuvelachtig parcours en op 15' binnenkomen. Kon de stress van de leiderstrui niet aan. Of Roglic op la planche. Jumbo mag nog beweren wat ze willen, Roglic ging daar puur mentaal ten onder.
.Bij iedere andere renner zou ik zeggen van niet na een dag als gisteren, maart´is gene gewone natuurlijk.Eens benieuwd of Remco vandaag iets gaat proberen
Het is al van moeten eh.Ik ben eens benieuwd als Cian ook nog zo een vrolijke Frans zal zijn als hij bij de outsiders/favorieten zal worden gerekend en het van moeten is...
Niet vergelijkbaar hé. Pogacar vocht nog voor het podium aangezien die daar nog een serieuze voorgift had op de vierde plaats.Het is niet van het niveau Landis, gelukkig ook maar.
Maar het is echt wel zeer gek dat het verschil op twee dagen tijd zo immens is.
Je verliest niet zomaar 27 minuten. Zelfs al verlies je 3-4minuten dan kan je nog hopen op betere dagen en tijd terugpakken en in het slechtste geval ga je strijdend ten onder.
Maar het is echt van niet de schade kunnen beperken en de zwaar laten lopen en dus echt ineens veel tijd verliezen.
En dan de volgende dag gewoon een classic Remco uit je mouw schud.
We zagen Pogacar ook zo door het ijs zakken. Maar die sloeg er toch nog in om de schade beperkt te houden. Dat was ook een off-day van jewelste.
Waarom heb je die off-day. Die zware off-day. Daarmee moet de ploeg aan de slag denk ik dan.

Het is al van moeten eh.
Bora betaalt hem geen profloon om wat plezier te maken, hij moet daar ook voor presteren natuurlijk.
Niemand verwacht een podium of eindwinst, maar toch wel realistische zaken.
Het is ook niet alsof hij uit het niks komt, het heeft een reden dat hij al in zijn 2de jaar prof zot. Plus ze hebben hem ook al veelvuldig getest en weten wat hij fysiologisch kan.
Hij lijkt zich toch wel te amuseren, approved by BoraHet is al van moeten eh.
Bora betaalt hem geen profloon om wat plezier te maken, hij moet daar ook voor presteren natuurlijk.