Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

50e profwinst volgens Renaat, deze telt voor 2 dan? Daarstraks waren het er nog 48 volgens diezelfde Renaat.
Ja maar dan is het wel verklaarbaar wat er vandaag gebeurt zonder aan doping te moeten denken5 minuten of 27 maakt niks uit hé. Een goeie Evenepoel mag geen 5 minuten verliezen dus de vraag blijft gewoon het zelfde hoe komt het dat hij daar zo ver van de streep plots er doorzakte het tempo lag niet hoog toen want Serry zat er nog gewoon bij. Dat eens je 5 minuten verliest je het dan maar laat schieten en gewoon binnenkomt in de bus lijkt me normaal of je nu 5 of 27 minuten verliest de Vuelta win je toch nooit meer.
Puur objectief gezien is Rev gewoon de 2de beste coureur van de afgelopen 12 maanden:. Ik lees ook heel veel onzin van de andere kant, de blinde adoratie voor REV.
als hij maar 10 minuten had verloren , hadden ze hem wel niet zomaar laten rijden . De rest lijkt al vrede te nemen met eindpodium 1 2 3 jumbo.Peloton heeft geen seconde goedgemaakt op die laatste klim. Ok, die zijn niet all out gegaan, maar Remco rijdt hier een ongelofelijk sterke etappe, echt absoluut topniveau. Gisteren is en blijft vreemd. Moeilijk te verklaren, maakt zelfs niet uit of die "maar" 10 minuten had verloren als hij nog moeite had gedaan zoals Almeida.
als hij maar 10 minuten had verloren , hadden ze hem wel niet zomaar laten rijden . De rest lijkt al vrede te nemen met eindpodium 1 2 3 jumbo.
Het is toch echt bizar wat er gisteren en vandaag gebeurd is, was hij vergeten te eten of heeft hij mentaal een inzinking gehad, wie zal het zeggen. Want normaal verliest Evenepoel mss een minuut of 2 als hij een slechte dag heeft.5 minuten of 27 maakt niks uit hé. Een goeie Evenepoel mag geen 5 minuten verliezen dus de vraag blijft gewoon het zelfde hoe komt het dat hij daar zo ver van de streep plots er doorzakte het tempo lag niet hoog toen want Serry zat er nog gewoon bij. Dat eens je 5 minuten verliest je het dan maar laat schieten en gewoon binnenkomt in de bus lijkt me normaal of je nu 5 of 27 minuten verliest de Vuelta win je toch nooit meer.
Karel nog knap 3e. Ook toch een ferme prestatie. De jonge Belgen doen het goed![]()