Al vind ik dat Derp gewoon begint met één grote denkfout. Mannen en vrouwen denken niet allemaal hetzelfde, blanken vs bruine, zwarten, gelen, whatever ook niet.
Dus wat ga je fundamenteel veranderen aan de discussie? Net niets, want je gaat exact dezelfde discussie krijgen.
Natuurlijk is een insteek van een vrouw over bijv geweld op vrouwen interessant, maar die vrouw spreekt niet voor alle vrouwen dan.
Net zoals ik op vele thema's die blanke mannen aangaan een andere mening zal hebben dan bijv Loser.
Gij denkt dus dat ge dezelfde discussies zou krijgen dan die die er al geweest is als ge hier opeens een bus vrouwen binnenrijdt en die nekeer hun gedacht laat zeggen?
Tuurlijk hebben vrouwen verschillende ideeën, niet alle vrouwen maken ook hetzelfde mee. Maar ze hebben alleszins meer relevante ervaring aan tafel te brengen dan de eerste de beste man. Waarmee ik niet wil zeggen dat mannen niet mee aan tafel mogen zitten. Alleen maar dat meer vrouwenstemmen hier wel degelijk een invloed zou hebben op het soort discussie.
De uitspraak 'een vrouw spreekt niet voor alle vrouwen' in een discussie waar mannen al pagina's lang voor alle vrouwen spreken, is nogal tekenend trouwens.
Laatst bewerkt:

Tot aan die eerste in de opsomming dacht ik dat je het meende