Voucher tickets Werchter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
01/07/2022 12:00

horste

Well-known member
Crowdfunder FE
Oost-Vlaanderen
iTrader: 100% (25/25)
Algemene informatie/specificaties
Voucher werchter
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Door gekende redenen twee jaar terug niet naar Werchter kunnen gaan en de tickets dus teruggekregen in de vorm van een voucher die ingezet kan worden voor alle tickets van Werchter (classic, boutique, rock werchter)

Ter waarde van 92 euro, bieden vanaf 80, meeneem is 85. Is een digitale code.

Staat ook op facebook
 
Door gekende redenen twee jaar terug niet naar Werchter kunnen gaan en de tickets dus teruggekregen in de vorm van een voucher die ingezet kan worden voor alle tickets van Werchter (classic, boutique, rock werchter)

Ter waarde van 92 euro, bieden vanaf 80, meeneem is 85. Is een digitale code.

Staat ook op facebook
Je weet dat er geruchten zijn dat er nog een tweede dag tw classic en tweede dag boutique zouden bijkomen?
 
Je weet dat er geruchten zijn dat er nog een tweede dag tw classic en tweede dag boutique zouden bijkomen?
Kan heel goed zijn, maar het is het ticket van mn vrouw die zwanger is, en die wil tegen dan (7 maand ver) niet meer op de wei gaan staan waar ik ze geen ongelijk in geef :p
 
Kan heel goed zijn, maar het is het ticket van mn vrouw die zwanger is, en die wil tegen dan (7 maand ver) niet meer op de wei gaan staan waar ik ze geen ongelijk in geef :p
Lol, zelfde situatie hier. Tickets gekocht voor taylor swift maar zonder die artiest geen interesse meer. En vriendin zal ook nog maar pas bevallen zijn dan.

free up... Ik ga ze op ticketswap zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan