Voorjaar 2026

Remco in het eerste peloton met al 3 minuten 30 voorsprong op Pogacar en Seixas. Die gaan alvast wat mannetjes moeten opsouperen.

Ik zie twee namen waar mss aan gevraagd kan worden om zich leeg te rijden en dat is Vervaeke en De Plus (voor Bernal, want die is mee).
Die vier van Burgos zouden ook alles op alles moeten zetten. You never know...

Je vraagt je af wat het voordeel gaat zijn als ge hoort dat Remco (af en toe) mee aan die kopgroep zit te sleuren en inspanningen zit te doen terwijl bij Pogacar zen ploeg (en die van Decathlon) gaat alles doen en hijzelf niks van extra inspanningen zal gedaan hebben wanneer de samensmelting gebeurd. Tja..

Was ook wel te denken, vab die 50 koplopers heeft 60% bij de eerste helling wel gevoeld dat het niet voor hun ging worden en gaan dus niet vol meerijden

Als je daar zit als Evenepoel is dat mooi meegenomen, maar het lijkt me allesbehalve slim om nu zelf kopwerk te gaan doen?

Pidcock pech gehad en nu op 40" van het peloton. Zo groot is dat peloton niet meer en alles op een lint we gaan met niet veel aan de voet van La Redoute komen.

Kopgroep valt nu ook uit een. Favorieten weer samen aan de voet van de Wanne?

Als je daar zit als Evenepoel is dat mooi meegenomen, maar het lijkt me allesbehalve slim om nu zelf kopwerk te gaan doen?

Zijn temprament om te willen koersen is inderdaad veelal geen cadeau. Toch moeilijk in te beelden dat ze in die volgwagens zeggen: “Doe maar en rij mee!” ?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan