Voorjaar 2026

Mja top in de Amstel, daar was geen concurrentie

En als die vroege vlucht tot over La redoute gaat, wie weet?

Geen concurrentie daar was ook Skjelmose die nu wel gewoon afstand nam van de rest.

Evenepoel moest al passen nog op dat vlakke. Zat in de stad in het wiel en bij de voet zat hij pas 10e of zo 1m bergop en meteen lossen. Dat is echt niet normaal hoor.

En nu gaat Remco wrs zitten klagen op zen medevluchters omdat ze niet voldoende meewerken zeker? Da zou wel het toppunt zijn maar typisch remco.

Ik had nu niet verwacht dat hij ging kunnen volgen bij een echte versnelling bergop van die twee, maar er moet toch iets schelen anders lost hij hier toch niet na 1 meter bergop rijden...

Zoooooo veel effect hebben we nog niet gezien van het 'meer' professionele Redbull :p
(I know, veel te vroeg natuurlijk)

Zoooooo veel effect hebben we nog niet gezien van het 'meer' professionele Redbull :p
(I know, veel te vroeg natuurlijk)

Was altijd BS natuurlijk. RB gewoon grotere zakken. Verdiend nu het dubbele meer moet je achter die move niet zoeken, maar dat staat niet zo netjes als je zegt ik doe het voor het geld.

Niet dat ik verwacht dat hij Pogacar ging kunnen volgen maar dit is toch wel pijnlijk hoor. Je kan er soms echt geen pijlen op trekken ...

Evenepoel moest al passen nog op dat vlakke. Zat in de stad in het wiel en bij de voet zat hij pas 10e of zo 1m bergop en meteen lossen. Dat is echt niet normaal hoor.

Lijkt me dat de analyse van die inspanningsfysioloog in 2025 er dan pal opzit, balans is weg in Remco’s lichaam door die zenuwblessure, moet teveel overcompenseren en recupereert niet meer naar behoren.

Stond niet op zijn planning misschien maar op zich best raar toch dat die waalse peil niet meereed met pogi er niet bij?

Laatst bewerkt:
Lijkt me dat de analyse van die inspanningsfysioloog in 2025 er dan pal opzit, balans is weg in Remco’s lichaam door die zenuwblessure, moet teveel overcompenseren en recupereert niet meer naar behoren.

Stond niet op zijn planning misschien maar op zich best raar toch dat die waalse peil niet meereed met pogo er niet bij?

Wat recupureren? hij heeft deze week niet gekoerst.

Kan Seixas sprinten?

Niet echt.

Na vandaag is het wel duidelijk. Seixas naar de tour! En het podium ligt ook al vast!
De namen? Misschien... de volgorde? I don't know.
Ik denk dat Vingegaard héél blij gaat zijn dat hij de Giro al kan rijden want als die Seixas hier ziet meerijden gaat die toch stilaan ongemakkelijk beginnen worden :tongue:

Tenzij hij straks zegt ik ben ziek, ma blijkbaar is de huidige wedstrijdbezetting toch ook teveel, anders krijg je dit niet uitgelegd toch ?

Laatst bewerkt:
Tenzij hij straks zegt ik ben ziek, ma blijkbaar is de huidige wedstrijdbezetting toch ook teveel, anders krijg je dit niet uitgelegd toch ?

Hij rijd nu beter dan 20km geleden. Zat bij Bernal en is nu op de Roches naar de groep ervoor geglipt. Als hij niet meer recupureert waarom wordt hij dan weer beter in een wedstrijd?

Remco kan gewoon die hele steile klims niet verwerken en rijd altijd zijn eigen tempo daarop dat is toch al altijd zo gebleken

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan