fcberke
Well-known member
Dan was die toch gewoon gelost op een andere hellende strook. Ging er toch gewoon heel vlot af vandaag.Mja top in de Amstel, daar was geen concurrentie
En als die vroege vlucht tot over La redoute gaat, wie weet?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan was die toch gewoon gelost op een andere hellende strook. Ging er toch gewoon heel vlot af vandaag.Mja top in de Amstel, daar was geen concurrentie
Dit was inderdaad wel onder verwachting maar dat hij Pogacar ging kunnen volgen had ik nooit verwacht.
Ik krijg soms de indruk dat Remco x% verliest als Pogacar meedoet. Heel die "wie doet mij hier wat?" mentaliteit is dan plots weg...
Mja top in de Amstel, daar was geen concurrentie
Denk dat dit na vandaag ook wel van de baan is tbh!En wie weet straks ploegmaats![]()

Zoooooo veel effect hebben we nog niet gezien van het 'meer' professionele Redbull
(I know, veel te vroeg natuurlijk)
Evenepoel moest al passen nog op dat vlakke. Zat in de stad in het wiel en bij de voet zat hij pas 10e of zo 1m bergop en meteen lossen. Dat is echt niet normaal hoor.
Lijkt me dat de analyse van die inspanningsfysioloog in 2025 er dan pal opzit, balans is weg in Remco’s lichaam door die zenuwblessure, moet teveel overcompenseren en recupereert niet meer naar behoren.
Stond niet op zijn planning misschien maar op zich best raar toch dat die waalse peil niet meereed met pogo er niet bij?
Kan Seixas sprinten?
De namen? Misschien... de volgorde? I don't know.Na vandaag is het wel duidelijk. Seixas naar de tour! En het podium ligt ook al vast!

Tenzij hij straks zegt ik ben ziek, ma blijkbaar is de huidige wedstrijdbezetting toch ook teveel, anders krijg je dit niet uitgelegd toch ?