Seixas sterk zoals verwacht. Gaat wat geven zondag.
Er gaan er volgens mij maar twee op de foto staan zondag. Mooi gecontroleerd vandaag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seixas sterk zoals verwacht. Gaat wat geven zondag.
Pogi is toch nog van ander niveau hoor.Seixas sterk zoals verwacht. Gaat wat geven zondag.

Er gaan er volgens mij maar twee op de foto staan zondag. Mooi gecontroleerd vandaag.

Samen op de foto met Remco voor de 2e plek?Er gaan er volgens mij maar twee op de foto staan zondag. Mooi gecontroleerd vandaag.

Vauqelin nog last van zijn val in de Amstel? Skjelmose nog niet hersteld van de inspanning? Lenny geen idee
Vauquelin reed de finale op de fiets van Laurence, een te kleine fiets voor hem. Niet ideaal dus.
Ja en Schmid zat daar niet te ver af bij het begin van de Muur.Skjelmose van 50e naar de 5e plek gereden. Die zat gewoon te ver. Martinez moest gewoon passen zat niet genoeg op. Vauqelin geen idee.
Ja en Schmid zat daar niet te ver af bij het begin van de Muur.
Die gaat er trouwens eigenhandig voor zorgen dat de transfer van O'Connor Jayco niet doet degraderen.
Pogi: 3x winst; 1x tweede.
Seixas: 3x winst (+4 etappes); 2x tweede.
Wie Luik wint van deze twee is voor mij de man van het voorjaar (mede rekening houdend met de leeftijd en ervaring).
Van Aert toch duidelijk dé man van het voorjaar? Eerste renner in meer dan 2 jaar die de hegemonie van Pogacar en vdP doorbreekt in de monumentenPogacar wint 2 monumenten en Strade en wordt 2e in PR. Wat er ook gebeurt die is altijd man van het voorjaar. Daar kan Baskenland + LBL niet tegenop.

Dan verschillen we daarin.Pogacar wint 2 monumenten en Strade en wordt 2e in PR. Wat er ook gebeurt die is altijd man van het voorjaar. Daar kan Baskenland + LBL niet tegenop.
Hangt dan toch gewoon af van je bril?Dan verschillen we daarin.
Ikzelf plaats zulke prestaties van een tiener hoger in dan van iemand die voor de zoveelste keer de Strade / RVV wint én een meer dan gevestigde waarde is in het peloton. Mocht het ipv de RVV, nu P-R geweest zijn, dan gaf ik voordeel aan Tadej.
Het is een beetje zoals in de NBA (vorig jaar?). Jokic had een triple-double seizoen en had eigenlijk de MVP moeten winnen, maar het werd jonkie Shai, die wel een paar punten gem. meer scoorde in het seizoen. Noem het een frisse wind.
Stel dat Seixas L-B-L wint + Lombardije en podium haalt in de Tour + vice-WK, maar Pogi wint alsnog de Tour + WK.
Is er dan nog twijfel wie de man van het jaar is? Een "normaal" seizoen voor Pogacar vs een abnormaal seizoen voor iemand die net twintig is?

| # | Prev. | Diff. | Rider | Team | Points |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 1 | - | POGAČAR Tadej | UAE Team Emirates - XRG | 2715 |
| 2 | 10 | ▲8 | VAN AERT Wout | Team Visma | Lease a Bike | 2225 |
| 3 | 8 | ▲5 | VAN DER POEL Mathieu | Alpecin-Premier Tech | 2220 |
| 4 | 6 | ▲2 | EVENEPOEL Remco | Red Bull - BORA - hansgrohe | 2007.9 |
| 5 | 67 | ▲62 | SEIXAS Paul | Decathlon CMA CGM Team | 1956 |
| 6 | 61 | ▲55 | SCHMID Mauro | Team Jayco AlUla | 1902 |
| 7 | 3 | ▼4 | DEL TORO Isaac | UAE Team Emirates - XRG | 1839 |
| 8 | 57 | ▲49 | ANDRESEN Tobias Lund | Decathlon CMA CGM Team | 1490 |
| 9 | 34 | ▲25 | GRÉGOIRE Romain | Groupama - FDJ United | 1410 |
| 10 | 248 | ▲238 | LAPORTE Christophe | Team Visma | Lease a Bike | 1403 |
Ik ben zeker dat je dat zelf ook weet, zeker gezien de smiley. Maar voordat anderen er hard op reageren:Volgens PCS is Remco de beste renner van het jaar tot nog toe
Who is the best rider in 2026?
Tadej Pogačar accumulated 1720 PCS points so far this season and is best rider so far this season. He is followed by Paul Seixas with 1262 points and Remco Evenepoel with 1230 points.www.procyclingstats.com