Voorjaar 2026

Bijna iedereen? Zat je dan bij de eerste 300 ofzo?
Laatste wave starten en een heleboel die zich tegenkomen ginder + zelf een diesel zijn :offtopic:.

In de laatste 10 monumenten telkens zelfde twee winnaars.
Ooit moet dat stoppen. Nu of volgende week. Anders wordt het wellicht 14 op een rij. In de jaren zeventig had je bij 11 monumenten op rij drie verschillende winnaars.
M.a.w. Pogi had al de langstdurende rivaliteit in de Tour met Jonas en nu maakt hij deel uit van ongeveer hetzelfde met Mathieu :crazy:.

ik denk dat @MrCipo als (sport)arts het beste zicht heeft op wat een RVV doet met een lichaam. Dus al die zever dat de Brit zou gestorven zijn omdat hij te diep is geweest mag dan eens stoppen zeker?
Toch gek dat sommige hier over eender welk onderwerp het beter weten als echte professionals zoals in dit geval MrCipo 😄

Net nog maar tv aangestoken en nu pas eerste info en beelden van deze rvv. Ik weet niet of het ze het al vermeld hebben maar
net eens de timetable bekeken. Volgens traagste schema zouden ze 13.05 door oudenaarde passeren. In werkelijkheid net 13.12. Trage editie dus. Er zullen er veel fris de finale ingaan.

Net nog maar tv aangestoken en nu pas eerste info en beelden van deze rvv. Ik weet niet of het ze het al vermeld hebben maar
net eens de timetable bekeken. Volgens traagste schema zouden ze 13.05 door oudenaarde passeren. In werkelijkheid net 13.12. Trage editie dus. Er zullen er veel fris de finale ingaan.
Is dat niet door een groot deel door de tegenwind? Ik denk niet dat de schema's daar al rekening mee houden. (Toch niet specifiek.)

Trage editie. Iedereen die al buiten is geweest kan dat ook wel kaderen :P

De speeltijd is bijna voorbij, het gaat bijna beginnen!

Heb je ooit al in een peleton gereden in een koers gereden? Ik vermoed van niet want je kan niet plots alles dichtgooien zonder accidenten. Je moet niet letten op de verkeersregels en alles erbij. Je bent echt niet bezig met lichten, je let vooral op de renners voor je en naast je en je probeert recht te blijven.

En vooral is er een beeld waarop duidelijk is dat de 1ste door het rood is gereden?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan