Voorjaar 2026

VA en Pedersen continu samen. Op reserve meerijden, gokken, en samenwerken als het fout uitdraait? Niet onlogisch, zijn geen favorieten zoals de grote 3
Zijn toch risico's imo. Met zo'n pipo's als Pogacar, REV of VDP die zonder dat je het verwacht plots kunnen vertrekken... Dan moet je niet verwonderd zijn als je niet mee bent of toch weer veel krachten verschoten hebt.

Zijn toch risico's imo. Met zo'n pipo's als Pogacar, REV of VDP die zonder dat je het verwacht plots kunnen vertrekken... Dan moet je niet verwonderd zijn als je niet mee bent of toch weer veel krachten verschoten hebt.
Hij heeft je gehoord. VA nu wel naar voor, want nu begint de echte finale. Ik zag hem al even komen piepen en een halve sec op kop voor de camera een minuutje of twee geleden. :tongue:

Pedersen moet slim rijden want heeft niet de basis die de andere toppers hebben en hopen dat ie kan volgen op de Kwaremont straks

Uiteindelijk zit iedereen toch te wachten op Tadej en dan is het volgen geblazen. Ik zie geen andere van de 3 eerder aanzetten of ze moeten echt wonderbenen voelen.

Uiteindelijk zit iedereen toch te wachten op Tadej en dan is het volgen geblazen. Ik zie geen andere van de 3 eerder aanzetten of ze moeten echt wonderbenen voelen.
Je weet het nooit 100% zeker. Vorig jaar laatste Tourrit herinner je nog? Iedereen in koor dacht dat Pogi, VA er losjes zou afrijden maar het omgekeerde was waar.

Het zijn nog altijd mensen hé, ook Pogi.

Je weet het nooit 100% zeker. Vorig jaar laatste Tourrit herinner je nog? Iedereen in koor dacht dat Pogi, VA er losjes zou afrijden maar het omgekeerde was waar.

Die rit na 3 weken koers is nog altijd iets helemaal anders dan een eendagskoers.

Etappe 21 na een slopende de Tour is hetzelfde als een 1-dagswedstrijd

Laten we gokken. Pogi trekt door. VDP probeert te volgen en blaast zich op. VA laat lopen en gaat door op eigen ritme.

Echter Remco hangt er nog aan. Pogi twijfelt. VA komt rustig terug, trekt door. Pogi en Remco beginnen ruzie te maken en gunnen het de andere niet.

VA wint. :oi22:

PS. Keep on dreaming Makila!

Vroeger was de aanloop naar de tweede keer Kwaremont zowat het gevaarlijkste op een heel seizoen. Nu komen ze daar aan met een goeie 20 man :D

Remco wat aan het dromen? Zat op de eerste rij toen Pogacar aanging en viel meteen terug?

Tis koers jongens! :love:

Remco wat aan het dromen? Zat op de eerste rij toen Pogacar aanging en viel meteen terug?

Tis koers jongens! :love:

Zat achter Pedersen, kan niet zo sturen hé dus die geraakt daar niet voorbij zoals een VDP dat wel kan

nu goed zijn nu maar met 4 meer dus nu kan er niemand meer zijn weg rijden

Remco zegt tegen Pedersen: Doe jij het maar! Je hindert mij.
Pedersen: Ik kan niet meer
Remco: F**k ze zijn weg.

Laten we gokken. Pogi trekt door. VDP probeert te volgen en blaast zich op. VA laat lopen en gaat door op eigen ritme.

Echter Remco hangt er nog aan. Pogi twijfelt. VA komt rustig terug, trekt door. Pogi en Remco beginnen ruzie te maken en gunnen het de andere niet.

VA wint. :oi22:

PS. Keep on dreaming Makila!
Ja, lap wva blaast zich op. Miljaar!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan