Voorjaar 2026

Pithie zou gevallen zijn en nu passeert een ambulance :S

ok hij leeft nog

het is een andere dat is minder wel de eerste werkmier dus niet meteen iemand voor de finale denk ik

Laatst bewerkt:
Bijna vergeten dat we hier een ploegdokter hebben.

@MrCipo :

Mag je fietsen met een hoest zonder koorts waarbij je af en toe wat witte snotjes ophoest? Of is het strikt te volgen:

onder de nek: niet sporten
boven de nek: geen probleem
De uitzending op VRT. Ik krijg er precies een ‘de intrede van Sinterklaas’-gevoel erbij.
Zonder zwarte pieten dan.

Vlucht krijgt hier zowat 2 minuten cadeau door die trein. Zulke maatregelen, kon men die trein niet annuleren voor de koers, wie zit er nu op zondag op de trein.

Vlucht krijgt hier zowat 2 minuten cadeau door die trein. Zulke maatregelen, kon men die trein niet annuleren voor de koers, wie zit er nu op zondag op de trein.
Voor een trein op 210km van de finish? In Roubaix rijden er treinen dwars door de diepe finale...

Niveau nihil wel van UAE. Door het rood rijden en dan nog van u oren maken tegen de wedstrijdleiding ook terwijl ze eigenlijk evengoed uit koers zouden gezet kunnen worden.

Alsof deze groep ergens naar toe rijd. En alsof SQS moet rijden? Of ze nu wel of niemand mee hebben maakt niks uit voor hen.
Beetje flauw wel... er zijn in het verleden al heel wat renners geweest die door te anticiperen de eerste schifting overleven en zo mee de finale kunnen rijden. Ik zeg niet dat Van Baarle of Stuyven hier mee hadden moeten zitten maar ze hebben er daar nog. Zeker in zo'n groep kan je redelijk goedkoop mi-nu-ten voorsprong nemen voor de koers zelfs begint...

Dus UAE rijdt door het rood en wilt er dan nog voordeel uit halen. Sympathieke ploeg toch he.
Ik heb nog geen beeld gezien waar Bjerg effectief over de spoorweg rijdt wanneer het rood was. En ten tweede voor zover ik begreep uit de “discussie” ging het over de kopgroep die plots 2 minuten extra krijgt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan