Dat, en hoe je jezelf niet onderplastHoe je kan plassen terwijl je op een koersfiets zit is 1 van de grotere raadsels des levens. Ofwel hebben die mannen allemaal een schlong van +30cm.
ik vroeg het me ook af.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat, en hoe je jezelf niet onderplastHoe je kan plassen terwijl je op een koersfiets zit is 1 van de grotere raadsels des levens. Ofwel hebben die mannen allemaal een schlong van +30cm.
ik vroeg het me ook af.Het is me een raadsel, en tis nog koud buiten ookHoe je kan plassen terwijl je op een koersfiets zit is 1 van de grotere raadsels des levens. Ofwel hebben die mannen allemaal een schlong van +30cm.
Buien, maar deze namiddag iets meer opklaringen (maar kans blijft bestaan). Wind blijft hetzelfdeWat zeiden ze een droge RVV? Hier is het toch licht aan het regenen (10km van Oudenaarde)
Zonder zwarte pieten dan.De uitzending op VRT. Ik krijg er precies een ‘de intrede van Sinterklaas’-gevoel erbij.
Pithie zou gevallen zijn en nu passeert een ambulance
ok hij leeft nog
het is een andere dat is minder wel de eerste werkmier dus niet meteen iemand voor de finale denk ik
Zou om Drizzners gaaPithie zou gevallen zijn en nu passeert een ambulance
ok hij leeft nog
het is een andere dat is minder wel de eerste werkmier dus niet meteen iemand voor de finale denk ik
Pogacar gediskwalificeertDus UAE rijdt door het rood en wilt er dan nog voordeel uit halen. Sympathieke ploeg toch he.
Voor een trein op 210km van de finish? In Roubaix rijden er treinen dwars door de diepe finale...Vlucht krijgt hier zowat 2 minuten cadeau door die trein. Zulke maatregelen, kon men die trein niet annuleren voor de koers, wie zit er nu op zondag op de trein.
Beetje flauw wel... er zijn in het verleden al heel wat renners geweest die door te anticiperen de eerste schifting overleven en zo mee de finale kunnen rijden. Ik zeg niet dat Van Baarle of Stuyven hier mee hadden moeten zitten maar ze hebben er daar nog. Zeker in zo'n groep kan je redelijk goedkoop mi-nu-ten voorsprong nemen voor de koers zelfs begint...Alsof deze groep ergens naar toe rijd. En alsof SQS moet rijden? Of ze nu wel of niemand mee hebben maakt niks uit voor hen.
Ik heb nog geen beeld gezien waar Bjerg effectief over de spoorweg rijdt wanneer het rood was. En ten tweede voor zover ik begreep uit de “discussie” ging het over de kopgroep die plots 2 minuten extra krijgt.Dus UAE rijdt door het rood en wilt er dan nog voordeel uit halen. Sympathieke ploeg toch he.
Aha oké, dat is al iets begrijpelijker.Je kon Politt horen vragen hoe het zat met de kopgroep. Niet over het 2de deel van het peleton
Of ze willen dat de vlucht terug op 3.30 wordt gezetDus UAE rijdt door het rood en wilt er dan nog voordeel uit halen. Sympathieke ploeg toch he.