Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, hij heeft contract tot eind 2027 en zal dan waarschijnlijk in pensioen gaanJa, gewoon een hele deftige renner hé. Geen kopman materiaal, maar een mooie erelijst desalniettemin. BK, BK TT, DVV, rit in de Vuelta, rit in de Tour, gele trui gedragen, ... top 5 in de RVV en podium in Roubaix.
Maar de tand des tijd tikt natuurlijk. Einde contract dit jaar?
Ik bedoel wereldtop hé, zoals ik al zei, profiteerde hij vooral van het enorme overwicht van Quick Step in die tijd. Maar dat was ook een kwaliteit natuurlijk. En DDV had ook wel iets minder aanzien toen dan nu imo.

En misschien nog belangrijkste van allemaal. Hij is zowat de perfecte man/schoonzoon in de ogen van vele vrouwen. Down to earth, famillieman, geen escapades, perfect gezinnetje. Aan mijn vrouw moet je niet vragen de hoeveelste hij was in DDV maar dat filmpje met Georges na de finish heeft ze natuurlijk wel gezien.En om op Wout terug te komen en 'meest gehyped'. Het doet er in sé niet toe of die nu veel wint of niet. Hij heeft al een bepaald palmares uit het verleden en door zijn manier van koersen (nu en vroeger) heeft die een bepaald imago opgebouwd, waar die op kan blijven teren tot zijn pensioen. Zijn prestaties van afgelopen zondag en woensdag zijn redenen waarom mensen naar de koers kijken. Hij heeft daarnaast een goeie kop en een vlotte babbel. Wout is gewoon een sterk merk. Feit dat hij er vaak net naast grijpt, komt zijn imago zelfs nog ten goede. De gunheidsfactor is massaal hoog bij wielerkijkend Vlaanderen (en daarbuiten).
Met de steeds jonger wordende toppers is 35 al aan de oude kant. Je kan natuurlijk blijven verder ploeteren zoals een Timothy Dupont, maar die zal ook niet genoeg bij elkaar hebben gefietst om al effectief op pensioen te gaan en zal nog een andere job mogen zoeken tot aan de pensioenleeftijd.Mja Yves wordt 35 volgende week hé... Lange carrière ook. En laten we eerlijk zijn, die is nooit echt top geweest. Een goede renner die vooral geprofiteerd heeft van de superjaren van de wolfpack. Ik vind dat wel doodnormaal dat die elk jaar minder wordt. Al had ik ook wel niet verwacht dat hij thuisgelaten ging worden.
Wout is gewoon El Sympatico van het Wielrennen.En misschien nog belangrijkste van allemaal. Hij is zowat de perfecte man/schoonzoon in de ogen van vele vrouwen. Down to earth, famillieman, geen escapades, perfect gezinnetje. Aan mijn vrouw moet je niet vragen de hoeveelste hij was in DDV maar dat filmpje met Georges na de finish heeft ze natuurlijk wel gezien.
De spoeling van de wereldtop is dan ook zeer zeer zeer klein ook.Ik bedoel wereldtop hé, zoals ik al zei, profiteerde hij vooral van het enorme overwicht van Quick Step in die tijd. Maar dat was ook een kwaliteit natuurlijk. En DDV had ook wel iets minder aanzien toen dan nu imo.
Zijn uitspraak: "Als niemand wil rijden dan laat ik nog liever VDP winnen" was achteraf bezien natuurlijk ook niet slim hé.![]()
"Nooit gedacht dat het mij zo zou raken": haatberichten na Dwars door Vlaanderen komen zwaar aan bij Florian Vermeersch | sporza
In zijn beresterke voorjaar ervaarde hij woensdag een dieptepunt. Florian Vermeersch werd na de ultieme ommekeer in Dwars door Vlaanderen geviseerd door enkele 'wielerfans', die hem haatberichten en bedreigingen stuurden. Onze landgenoot getuigde in Vive le Vélo over de impact van die berichten...sporza.be
Toch triestig he deze wereld
He is just a Farmer's son from Belgium eIk bedoel wereldtop hé, zoals ik al zei, profiteerde hij vooral van het enorme overwicht van Quick Step in die tijd. Maar dat was ook een kwaliteit natuurlijk. En DDV had ook wel iets minder aanzien toen dan nu imo.
) de forcing mee gevoerd en het peloton uitdund, om dan weg te rijden met 4.Zijn uitspraak: "Als niemand wil rijden dan laat ik nog liever VDP winnen" was achteraf bezien natuurlijk ook niet slim hé.
Ik begrijp het wel dat hij dat er uit flapte en hij had 'gelijk' maar soms is het gewoon beter om te zwijgen.
Als je dan even later wél achter VA rijdt waardoor hij in tegenstelling tot VDP wél verliest en een 3de hond er mee gaat lopen, dan krijg je dit.
Is dit terecht? NEEN, natuurlijk niet. En ik vind zo'n haatberichten ook gewoon ... hatelijk.
Maar mensen vormen een beeld van je en ze vergeten zo'n uitspraken niet meteen.
Voor mij, jou en 99% (of zelfs 100%) van BG'ing is het antwoord: EEN DIKKE VETTE NEE. Florian heeft die haatberichten niet over zichzelf afgeroepen.Het niet rijden achter Mathieu en zijn uitspraak.....het wél rijden achter Wout, lijkt
dan wel dat je hiermee wilt zeggen dat Florian die haatberichten wat over zichzelf
afgeroepen heeft.
Ik vind het ook geweldig hoor daar niet van. Maar je weet hoe de publieke opinie is.Waarom zou hij überhaupt moeten gezwegen hebben? Ik vind het net geweldig
dat hij dit wél doet en trouwens zijn volste recht.
I stand by my opinion, F. Vermeersch is echt wel een dijk van een voorjaar aan het rijden, niet altijd het meest berekend, mogelijks. Maar wat een voorjaar en wat een coureur. Zonde dat die weinig sprint heeft.Ook F. Vermeersch zou eigenlijk wel is een vette (of toch op zijn minst een halfvette) vis mogen binnenhalen.
Zeer benieuwd naar zondag, kan wel is een zeer schone editie worden.
I stand by my opinion, F. Vermeersch is echt wel een dijk van een voorjaar aan het rijden, niet altijd het meest berekend, mogelijks. Maar wat een voorjaar en wat een coureur. Zonde dat die weinig sprint heeft.
Zou van mij los de verrassing mogen worden in Roubaix en de kassei mee naar huis mogen nemen dit jaar.
).Ik was ook wel evens gefrustreerd in de actie(s) van Vermeersch in de diepe finale woensdag maar om dan echt in privé berichten die mens te gaan afdreigenZijn uitspraak: "Als niemand wil rijden dan laat ik nog liever VDP winnen" was achteraf bezien natuurlijk ook niet slim hé.
Ik begrijp het wel dat hij dat er uit flapte en hij had 'gelijk' maar soms is het gewoon beter om te zwijgen.
Als je dan even later wél achter VA rijdt waardoor hij in tegenstelling tot VDP wél verliest en een 3de hond er mee gaat lopen, dan krijg je dit.
Is dit terecht? NEEN, natuurlijk niet. En ik vind zo'n haatberichten ook gewoon ... hatelijk.
Maar mensen vormen een beeld van je en ze vergeten zo'n uitspraken niet meteen.
Sommige mensen...