Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De ziekte van renners niet herkennen wel overgenomen van Karl de laatste week.
De spoeling is daar op dat gebied gewoon enorm dun geworden. Wanneer hebben ze daar voor het laatst iemand aangenomen als wielercommentator? En dan bedoel ik echt een sportverslaggever en geen buitenstaander. Ik mis de Michel.
Koerscommentator zijn is ook gewoon een heel moeilijk job, een leuke waarschijnlijk, maar wel een moeilijke. Je moet de juiste stem hebben en vele uren kunnen volpraten wanneer er niets gebeurt. En natuurlijk de kennis hebben, maar imo is dat het makkelijkste van de job.
Het is gewoon over de gehele lijn een lastige job.
Je moet u ook baseren op de beelden die je krijgt, en die zijn soms om het zacht uit te drukken niet altijd even kwalitatief. Ik kan onmogelijk de enige zijn die soms even moet pauzeren om even in detail alles te bekijken. Of soms zaken die gewoon niet in beeld worden gebracht.
Renners herkennen is ook niet zo eenvoudig als dat je doet uitschijnen. Zeker als je u indenkt dat ze op een relatief klein schermpje kijken en daarop commentaar geven.
Ik kan dus gerust vergeven dat met soms verkeerde namen noemt. Mocht het af en toe zijn en voor de spotless zijn.
Maar bij Karl is dat bijvoorbeeld allesbehalve het geval. Maar goed bij eurosport is het algemeen commentaar dan weer van beduidend lager niveau.
Hoeveel keer je per koers naar secondenlang gehijg in de microfoon luistert of doodse stilte is echt opvallend.
.
Eurosport daar zwijg ik zelfs over. Vreselijk.Renaat die met weetjes uit het verleden komt op momenten dat er effectief iets aan het gebeuren is in de koers.. Hatelijk.
Ohja.. Eurosport.. Karsten die denkt dat Magnier aan het sprinten was ipv Rex, terwijl Magnier enkele kilometers ervoor zwaar gevallen was met Philipsen.![]()
Inderdaad daar maken ze in volle finale nog grapjes over het koekiemonster van Sesamstraat bv. --> Karsten Kroon. En dan missen ze de beslissende aanval.Eurosport daar zwijg ik zelfs over. Vreselijk.
Engelstalige commentaar op Eurosport is wel heerlijk. Maar geen idee of dat nog kan via HBO.
Die hebben het effectief over de koers en niet een random café langs het parcours.