Voorjaar 2026

Hopelijk niet te ernstige schade bij Ayuso, Lidl toch ook al wat blessurelast met hun grote kanonnen (Pedersen, Skjelmose en ayuso nu)

Klopte die tijdsaanduiding wel op dat moment want het duurde nog enorm lang tegen dat Vaquelin en co kwamen aansluiten.
Ben nog eens even terug gaan kijken. De getallen hierboven klopten niet helemaal. In een bocht rond ~54km van de meet zitten Tarling/Onley op 20" van de kop van de koers en de groep Vauqelin komt daar door op ~50" (30" achter Onley dus).

Op dat moment uiteraard perfect verdedigbare keuze en uiteindelijk zal het allemaal niet veel uitgemaakt hebben. Vauqelin had misschien op 2'30" gestaan ipv 3'30" maar de plaats zou dezelfde geweest zijn wrs.

Ferme overwinning toch van Vingegaard. Zal serieuze opsteker zijn. Eindzege mag hem ook niet meer ontglippen.

Jammer dat er wel geen strijd kwam met Ayuso…

Hier had Evenepoel toch moeten zijn eigenlijk:wink:

Een etappe voor de geschiedenisboeken. Paris-Nice blijft toch met voorsprong de leukste rittenkoers op de kalender. Enkel jammer dat deze etappe natuurlijk de rest van de week hypothekeert. Er zaten echt nog wel wat leuke etappes aan te komen. Helaas!
Ayuso zou er wel relatief ongedeerd vanaf komen blijkbaar, da's toch goed.

Laatst bewerkt:
Ja die steekt er ook met kop en schouders boven de rest uit natuurlijk. Als die niks tegenkomt kun je hem ook altijd gewoon opschrijven voor eindwinst.

Ergens jammer een meer beetje spanning mag wel.

Renaat Schotte, het is tijd dat je de eer aan jezelf houdt en nooit meer commentaar geeft op een wielerwedstrijd. Genant dit, echt belachelijk.

Renaat Schotte, het is tijd dat je de eer aan jezelf houdt en nooit meer commentaar geeft op een wielerwedstrijd. Genant dit, echt belachelijk.
2x had hij niet door dat het godon is.
Gisteren ook al topfavoriet en had het niet door. Wat doet die eigelijk?

Renaat en Karl man man , mss Jeroen Vanbelleghem aanwerven bij Sporza ?
Gewoon eens een programma ipv K2 zoektk3 => Sporza zoekt wielercommentator en dat wij mogen stemmen 😛

- Renaat soms eens foutjes maar nog aangenaam om naar te luisteren
- José = legend maar de jaren beginnen soms toch te komen.
- Karl = goeie presentator slechte commentator
- Bakelants = tactische een nul imo
- de backer valt goed mee dacht ik (ik herinner me toch geen ergernissen)

(Persoonlijke visie , ik kan het waarschijnlijk zelf niet beter , maar denk dat er wel beter op de markt is).

Gewoon eens een programma ipv K2 zoektk3 => Sporza zoekt wielercommentator en dat wij mogen stemmen 😛

- Renaat soms eens foutjes maar nog aangenaam om naar te luisteren
- José = legend maar de jaren beginnen soms toch te komen.
- Karl = goeie presentator slechte commentator
- Bakelants = tactische een nul imo
- de backer valt goed mee dacht ik (ik herinner me toch geen ergernissen)

(Persoonlijke visie , ik kan het waarschijnlijk zelf niet beter , maar denk dat er wel beter op de markt is).
Sep Vanmarcke, vond hem een aangename invaller toen José ff uit viel.

Serge Pauwels is imo ook een goeie co-commentator.
Maar Renaat overklast Karl momenteel in alle opzichten. En hij is zeker niet perfect, maar Karl :rofl:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan