polar bear
Well-known member
Nibali denk ikVDP zeg hoelang is dat al niet geleden dat iemand solo ging vanaf de Poggio
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nibali denk ikVDP zeg hoelang is dat al niet geleden dat iemand solo ging vanaf de Poggio
Dit is van kneusjes naar een mooie seizoenstart in 2 weken in noord ItaliëINDRUKWEKKEND.
Slecht openingsweekend meteen vergeten bij Alpecin. Impressionant als team en in 1 dag meer dan 1000 UCI punten, zo snel gaat dat dan![]()
Wout was toch gewoon goed?Jammer dat we die Ollander zien winnen. Hopelijk betere Wout verder in het voorjaar.
99%? Hij was in orde ja. Maar ik had niet de indruk dat dit de beste VA ooit was. Die week ziekte tijdens zijn stage kan net dat tikkeltje schelen in zo'n finale.Wout was toch gewoon goed?
Nooit met VDP in je wiel dat gat dichtrijden op de poggio natuurlijk. Daar moet je gokken, maar elke keer schat hij zich te hoog in.Wout was toch gewoon goed?
Tweede sterkste man in koers, rijdt hij daar in die afdaling Ganna en Pogacar niet uit het wiel dan wint Mathieu nog met een stuk meer voorsprong.
Nee Wout is in orde imo. Mathieu was weliswaar nog een stuk beter (vandaag).
Ja ok, dat is dan idd nog het enige momentje waarop je kan zeggen lok VDP uit zijn kot, akkoord.Nooit met VDP in je wiel dat gat dichtrijden op de poggio natuurlijk. Daar moet je gokken, maar elke keer schat hij zich te hoog in.
Sagan nog top 10?
Op de Poggio duidelijk de mindere van de 4 voorin, dus ja ik zou ook zeggen dat er nog wat bij moet tegen de heilige week. Als de verhoudingen zo blijven wint VDP daar gewoon z'n 3e Ronde.Wout was toch gewoon goed?
Tweede sterkste man in koers, rijdt hij daar in die afdaling Ganna en Pogacar niet uit het wiel dan wint Mathieu nog met een stuk meer voorsprong.
Nee Wout is in orde imo. Mathieu was weliswaar nog een stuk beter (vandaag).
Nibali denk ik
Als ik jullie hoor zal er niet veel aan te doen zijn.Op de Poggio duidelijk de mindere van de 4 voorin, dus ja ik zou ook zeggen dat er nog wat bij moet tegen de heilige week. Als de verhoudingen zo blijven wint VDP daar gewoon z'n 3e Ronde.
Op de Poggio duidelijk de mindere van de 4 voorin, dus ja ik zou ook zeggen dat er nog wat bij moet tegen de heilige week. Als de verhoudingen zo blijven wint VDP daar gewoon z'n 3e Ronde.
Niet mee eens. Hij was de betere daler, dan die andere twee, maar hij moest regelmatig gaten laten tijdens de beklimming.Tweede sterkste man in koers