Voorjaar 2023

Zéér straffe numero van Mathieu, amai!

Er gaan nog een paar procentjes bij moeten bij VA. Benieuwd naar de E3.

Jammer dat we die Ollander zien winnen. Hopelijk betere Wout verder in het voorjaar.
Wout was toch gewoon goed?

Tweede sterkste man in koers, rijdt hij daar in die afdaling Ganna en Pogacar niet uit het wiel dan wint Mathieu nog met een stuk meer voorsprong.

Nee Wout is in orde imo. Mathieu was weliswaar nog een stuk beter (vandaag).

Samenvatting

- Wellens iets te snel doorgetrokken, alleen Pogacar zat nog in zijn wiel
- Van Aert nog geen 100% door eerdere ziekte, hij kon echt niet beter vandaag, daar moet inderdaad nog iets bij komen
- VDP de slimste. Wat een koersintelligentie! :oi22:
- Ganna de verrassende tweede

99%? Hij was in orde ja. Maar ik had niet de indruk dat dit de beste VA ooit was. Die week ziekte tijdens zijn stage kan net dat tikkeltje schelen in zo'n finale.

En dat mensen hem nog geloven als hij zegt dat hij niet content is van zijn vorm :rofl:

Het heeft wel gewerkt om anderen gaatjes te laten dichtrijden terwijl hij zelf toch de sterkste bleek.

Tweede sterkste man in koers, rijdt hij daar in die afdaling Ganna en Pogacar niet uit het wiel dan wint Mathieu nog met een stuk meer voorsprong.

Nooit met VDP in je wiel dat gat dichtrijden op de poggio natuurlijk. Daar moet je gokken, maar elke keer schat hij zich te hoog in.

Ganna een klasbak hoor, zouden zomaar even dezelfde vier zijn die in Parijs Roubaix voor de overwinning strijden mochten ze die alle vier rijden en in deze conditie.

Tof voor Van Der Poel, vond hem zwakjes in de Strade, maar dit is ietsje vlakker en ligt hem beter. Ofwel heeft hij echt mindere dagen afgewisseld met superdagen.

Op de Poggio duidelijk de mindere van de 4 voorin, dus ja ik zou ook zeggen dat er nog wat bij moet tegen de heilige week. Als de verhoudingen zo blijven wint VDP daar gewoon z'n 3e Ronde.

Op de Poggio duidelijk de mindere van de 4 voorin, dus ja ik zou ook zeggen dat er nog wat bij moet tegen de heilige week. Als de verhoudingen zo blijven wint VDP daar gewoon z'n 3e Ronde.
Als ik jullie hoor zal er niet veel aan te doen zijn.
Wout minder explosief.
Of met pogi naar de meet. Hoe was die vandaag?

Goh, mogelijk, maar dat zijn ook gewoon andere wedstrijden die andere inspanningen vragen. Dus moeilijk te zeggen.

Ik geloof eerlijk gezegd ook wel gewoon dat WVA nog beter zal worden door wedstrijden te rijden. Anderzijds kunt ge u ook de vraag stellen op wat MVDP überhaupt mikt. Derde keer Vlaanderen is mooi, maar toch ook niet iets waar die echt drive uit haalt denk ik. Denk dat hij dan liever vandaag wint dan 2/4. Als allebei geen optie is

Tweede sterkste man in koers
Niet mee eens. Hij was de betere daler, dan die andere twee, maar hij moest regelmatig gaten laten tijdens de beklimming.

Maar goed, het belangrijkste is dat VA in orde is. Er moet gewoon nog 1 procentje bij.

En ook wel mee eens - VA is toch een dommere rijder dan VDP, die veel geslepener en koelbloediger is.
Dat is weeral gebleken, hij kan het niet laten in VDP zijn val te trappen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan