Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er nochtans 99.99% zeker van dat, moest Vooruit plotseling alleen aan de macht komen, die punker zijn rechten niet gaat teruggeschroefd zien. Kan je hetzelfde zeggen van de LGBTQI+ gemeenschap en het VB?Ik denk dat bijvoorbeeld een punker ook wil wakker worden in een wereld waar hij rustig een pintje kan drinken op café en niet te horen moet krijgen van een beleidsvoerder dat de politie eens goed op hem moet kloppen.
Ik geef je zeker gelijk hoor, het was zeker niet mijn bedoeling om hem op gelijke hoogte te plaatsen als het VB en ik denk ook zeker niet dat hij rechten wil terugdraaien.Ik ben er nochtans 99.99% zeker van dat, moest Vooruit plotseling alleen aan de macht komen, die punker zijn rechten niet gaat teruggeschroefd zien. Kan je hetzelfde zeggen van de LGBTQI+ gemeenschap en het VB?
Pas op: die uitspraken van Rousseau zijn bij mij ook zeer hard in het verkeerde keelgat geschoten, maar daar heeft hij ondertussen al vaak zijn excuses voor aangeboden. Hij is daar ook voor gestraft. En het blijkt toch wel uit zijn persoonlijke daden in het verleden en het beleid van zijn partij dat dat dronkemanspraat was en niet iets waar hij zijn beleid op wil baseren.
Dan nog staat het uiteraard iedereen vrij om hem niet te moeten, of om zijn excuses niet te aanvaarden, of om hem niet te geloven of weet ik veel, maar om dat nu op dezelfde trede te zetten als het programma van VB vind ik er toch over gaan, ook al is het misschien als grapje bedoeld.
De Wever die in het ontbijt dropt dat een confederatie dat werkt, volstaat. Onafhankelijke natie is geen must.
Dit is toch wel opzienwekkend.
ohja?Hij is daar ook voor gestraft.
Het parket heeft hem naar de Dossin kazerne gestuurd, hij heeft gesprekken met de Roma-gemeenschap moeten voeren, en hij is op therapie moeten gaan. Verder is hij moeten vertrekken als voorzitter van Vooruit. Enfin, dat gerechtelijke luik wordt 'een bemiddeling' genoemd, maar er is dus wel degelijk gevolg gegeven aan zijn uitspraken.ohja?
Korpschef over incident Ninove: "Wij konden zeker en vast wél de veiligheid garanderen"Net in DS:
![]()
Betuttelende geitewollesokken. Da's mijn gevoel erover. In sommige partijen kan je je vinden, zoals Vooruit, maar is er afkeer voor bepaalde figuren zoals Vandebroucke of Rousseau. Bij Groen is het eerder de partij zelf, wat wordt bevestigd door bepaalde figuren. En dat is jammer voor iemand als De Sutter.Ik moet zeggen, ik had wat een cliché vooroordeel over Petra De Sutter maar ik vind wel dat ze er overal goed uitkomt. Blijkt ook het meeste geliefd te zijn door de andere partijen. En in tijden waar eindelijk iedereen snapt dat we de aarde aan't kapotmaken zijn, toch straf dat Groen het zo slecht doet.
Misschien omdat het klimaatthema zo populair is, dat elke partij dit nu ook aanpakt, waar Groen vroeger de enige was?
Wat is de algemene afkeer over Groen?
Welke figuren dan zoal? Ik denk dat het probleem van Groen vooral is dat ze amper een gezicht heeft. Nu met PDS begint dat te komen, maar buiten PDS heb je geen enkele figuur die zeg maar het "gezicht" is van Groen, of één van de gezichten.Betuttelende geitewollesokken. Da's mijn gevoel erover. In sommige partijen kan je je vinden, zoals Vooruit, maar is er afkeer voor bepaalde figuren zoals Vandebroucke of Rousseau. Bij Groen is het eerder de partij zelf, wat wordt bevestigd door bepaalde figuren. En dat is jammer voor iemand als De Sutter.
Groen lijkt me gewoon de perfecte partij om op te bashen in een wereld met veel sociale media waar straffe statements en populistische standpunten welig tieren.Ik moet zeggen, ik had wat een cliché vooroordeel over Petra De Sutter maar ik vind wel dat ze er overal goed uitkomt. Blijkt ook het meeste geliefd te zijn door de andere partijen. En in tijden waar eindelijk iedereen snapt dat we de aarde aan't kapotmaken zijn, toch straf dat Groen het zo slecht doet.
Misschien omdat het klimaatthema zo populair is, dat elke partij dit nu ook aanpakt, waar Groen vroeger de enige was?
Wat is de algemene afkeer over Groen?
Heb je het dan over Conner?Much ado about nothing dus, dronken alfamannetjes blaffen meestal harder dan ze bijten.

Dat is niet straffen, dat is op de vingers tikken hooguit.Het parket heeft hem naar de Dossin kazerne gestuurd, hij heeft gesprekken met de Roma-gemeenschap moeten voeren, en hij is op therapie moeten gaan. Verder is hij moeten vertrekken als voorzitter van Vooruit. Enfin, dat gerechtelijke luik wordt 'een bemiddeling' genoemd, maar er is dus wel degelijk gevolg gegeven aan zijn uitspraken.
Of dat voldoende is of niet mag iedereen voor zichzelf beslissen natuurlijk.
Zoals ik al zei: je mag helemaal zelf beslissen of hij voldoende gestraft is. Feit blijft dat het gerecht het behandeld heeft en dat hij voorzitter af is. Je moet dus niet komen doen alsof er geen gevolgen waren voor zijn daden; die zijn er -aantoobaar- wel geweest, ook via de rechtbank. Of dat voor jou voldoende is of niet is iets wat je zelf moet uitmaken. Ik vind het -voor alle duidelijkheid- ook wat onnozel hoe snel hij is teruggekeerd en de spotlights heeft opgezocht, maar we zullen zien wat de kiezer er van denkt zeker.Dat is niet straffen, dat is op de vingers tikken hooguit.
En het gaat er meer over dat het gewoon terug naar af is, alles is al vergeten, hij is weer de god bij de media.
Zijn titel is misschien niet meer voorzitter maar zo lijkt het toch niet allesinds.
Hun houding tov kernenergie bvb: Tinne Van Der Straeten heeft zich als een enorme capabele dossiervreter vastgebeten in een regeerakkoord dat een voortzetting van de zweedse regering was, incl kernuitstap. Vanuit het besef dat de grote prive-spelers in de energiewereld vooral toekomstzekerheid willen over het speelveld om te weten welke investeringen ze moeten maken, heeft ze die kernuitstap enorm verdedigd. In 2022 kwam dan de energiecrisis, en hebben politieke tegenstanders enorm gespind dat het eigenlijk allemaal wat officieus zo was dat we geen kernuitstap wilden, maar de 'dogmatische houding' van Groen het grote probleem was. Uiteindelijk hebben ze dan tegen principes in de kernuitstap teruggedraaid.
Heb je het dan over Conner?![]()