Volkswagen ID4 Mini Review

Maar nu kunnen we die fout toch makkelijk oplossen door de universele standaard te nemen?
We krijgen nu net een clean slate door de overstap naar een nieuwe meeteenheid.
Of je doet de waarde gewoon maal 10 en je hebt dezelfde uitkomst :p
 
Dan zit je ook gekloot met het metrisch vs imperiaal systeem. (km's vs miles dus)
 
Stom vraagje maar dit vind ik zo een kleine ergenis bij mijn VW Golf 8.
Onder alle "knoppen" zit er normaal belichting in het donker. Enkel bij de temperatuur en geluidsterkte sliders op de middenconsole niet. Dit is zo irritant s'avonds, ook omdat je geen fysieke scheiding hier tussen hebt (inclusief de uit-knop van het infotainment).
Toevallig bij deze gezien of dit ook zo was?
 
Inderdaad is die verschuiving van fysieke knoppen naar touchscreen wat teveel aan het komen. Maar bij een goedwerkende climatronic vind ik dat eerlijk gezegd geen argument. Ik heb bij het ophalen van mijn Octavia IV vorig jaar augustus de temperatuur op 21°C gezet en sedertdien nooit meer aangekomen.

Zetelverwarming daarintegen is wel wat vervelend via het touchscreen.

Hoe gaat het met de software intussen? Is dat al wat stabieler?
 
Inderdaad is die verschuiving van fysieke knoppen naar touchscreen wat teveel aan het komen. Maar bij een goedwerkende climatronic vind ik dat eerlijk gezegd geen argument. Ik heb bij het ophalen van mijn Octavia IV vorig jaar augustus de temperatuur op 21°C gezet en sedertdien nooit meer aangekomen.
Ja, die climatronic vind ik dus niet goed werken in de Golf. Een keer veel te fris, andere keer te warm en geen constante temperatuur. Ik weet niet waar die temperatuur exact wordt gemeten, maar dat zou toch wat beter mogen worden gemaakt.
 
Ja, die climatronic vind ik dus niet goed werken in de Golf. Een keer veel te fris, andere keer te warm en geen constante temperatuur. Ik weet niet waar die temperatuur exact wordt gemeten, maar dat zou toch wat beter mogen worden gemaakt.
Golf 8? Indien ja, wrs hetzelfde systeem als de Octavia IV. Moet je anders eens het systeem op laag of traag instellen(weet niet vanbuiten hoe het noemt). Gaat dan allemaal wat gezapiger en kan comfortabeler aanvoelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan