Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat van de vrouwen?cercle logo lijkt gewoon met paint gemaakt te zijn :')
er zou op sites zoals aliexpress een zwart truitje circuleren dat wordt voorgesteld als het nieuwe WK Shirt. Iemand al gezien?
Met de ontwerper van cercle?Had wel al gehoord dat de nieuwe shirts niet zo mooi gingen zijn, en het ontwerp een samenwerking zou zijn met iemand.
Is wellicht van alliMaar er staat zelfs geen Adidas logo op?
Had wel al gehoord dat de nieuwe shirts niet zo mooi gingen zijn, en het ontwerp een samenwerking zou zijn met iemand.
Nooit op aliexpress, mogen zogezegd geen namaak verkopen ds tonen nooit merkenMaar er staat zelfs geen Adidas logo op?
Die bliksemschichten komen bekend voor ...Cercle, sorry maar hun logo dat plakt gewoon niet.
![]()

Echt geen fan van. Derde shirt van vorig seizoen (paars+goud) vond ik prachtig, dit trekt op geen klote.ok ze zijn wel paars…
Maar de kleurverschillen tussen de vlakken had iets Heviger gemogen misschien…’
Van ver is het gewoon donker paars truitje… tot ge dichter komt en ziet dat er verschillende vlakken zijn…
Ik vind zelf v-hals ook mooier maar ja
sowieso wel een van de betere de laatste jaren
![]()

Redelijk retro, ik kan het wel hebben. Zeker die witteToch niet zo waw. Ik was meer fan van de navy/goud shirt dan deze zwart/grijze/rode.![]()

akkoord , dat zwarte truitje van de vrouwen is simpel en mooi.Het zou leuk zijn moesten we gewoon de vrouwen kopiëren want we lopen nu al echt lang rond met afschuwelijke schijtshirts.