Volgende week zaterdag kort voor de supercup (17u)Iemand die weet wanneer we het thuis shirt van Club Brugge mogen verwachten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende week zaterdag kort voor de supercup (17u)Iemand die weet wanneer we het thuis shirt van Club Brugge mogen verwachten?
Bedankt.Volgende week zaterdag kort voor de supercup (17u)
Mooi puur stvvSTVV stelt shirts voor nieuw seizoen voor: “Geïnspireerd op de tekeningen van leerlingen uit Sint-Ritaschool”
![]()
STVV stelt shirts voor nieuw seizoen voor: “Geïnspireerd op de tekeningen van leerlingen uit Sint-Ritaschool”
STVV wil dit jaar de meest kindvriendelijkste club van het land worden en doet dat met een bijzonder shirt voor het nieuwe seizoen. Het shirt symboliseert de band met de jongste Kanaries want het ontwerp is geïnspireerd op de tekeningen van enkele leerlingen van de naburige Sint-Ritaschool.www.hln.be
Strak en mooi meer moet dat niet zijn."VIDEO. Club Brugge stelt nieuwe truitjes voor en keert daarmee terug naar oude traditie "
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240718_95190281
Heb gisteren die shirts gezien als ze erin spelen ik vind het heel raar met die zeven.
Yup, maar het witte uit-tshirt vind ik maar saai imoStrak en mooi meer moet dat niet zijn.
Ze zijn beide saai. Als je kijkt naar alle ploegen onder castore ze doen nooit iets speciaals.Yup, maar het witte uit-tshirt vind ik maar saai imo
ja, ik vond dat ook heel raar. die 7's zijn wel heel opzichtig.Heb gisteren die shirts gezien als ze erin spelen ik vind het heel raar met die zeven.
Ze hebben nu ook drie nieuwe sjaals en met een beetje slechte wil zie je er SS in.
Wel tof voor de badmeester die rechtse!ja, ik vond dat ook heel raar. die 7's zijn wel heel opzichtig.
ik heb mij dit jaar een uitshirt gekocht.
![]()
je kan er in zien wat je wilt, natuurlijk, maar niet elke bliksem is een SS'er.
die witte is bij de fans niet populair ("Union-kleuren")
die rechtse is een klein uitgevallen badhanddoek, imo.
Dat is er los over..Eens voor de lol een shirt van real met mbappe op en lange mouwen in mijn winkel wagen gezet 250 dollar of 230€ is er toch ver over amai

Die leaks bij Ajax wel maf. 2de jaar op rij dat alle shirts in juni ofzo al bekend waren.