Voetbalshirts

Ik vind het paarse nog wel mooi eerlijk gezegd. Op dat rondje rond het logo na. Natuurlijk jammer dat het witte gewoon een exact kopie is, maar daarom niet lelijk. Dat grijze en "vierde" shirt wel wat minder.
Het shirt op zich gaat inderdaad wel. Maar die kraag moet er de dag van vandaag gewoon niet meer op.

Het shirt op zich gaat inderdaad wel. Maar die kraag moet er de dag van vandaag gewoon niet meer op.
Dat is persoonlijk. Ik vind een kraag net wel mooier. Hoewel ze bij Ajax ook zelden erop zit, want dat is zogezegd voor Feyenoord-shirts.

Anderlecht gaat terug naar de jaren 80, shirts met een kraag enal. Spuuglelijk :laugh: daar zit toch niemand op te wachten. 3de zilvere tenue trekt ook echt op niks.
Ik snap u volledig! Jullie thuis-shirt vind ik het beste van de afgelopen jaren dat julie al gehad hebben, maar die kraag in combo met die V-hals is echt afschuwelijk :puke: mja, des gouts et des couleurs...

Ik vind het paarse nog wel mooi eerlijk gezegd. Op dat rondje rond het logo na. Natuurlijk jammer dat het witte gewoon een exact kopie is, maar daarom niet lelijk. Dat grijze en "vierde" shirt wel wat minder.
Zijn dat donderwolken op dat linkse shirt?

Logo in de cirkel snap ik ook niet. Al zeker niet dat ze dit dan willen doortrekken op al die shirts want bij het ene is het nog 'aanvaardbaar'.

Zijn dat donderwolken op dat linkse shirt?

Logo in de cirkel snap ik ook niet. Al zeker niet dat ze dit dan willen doortrekken op al die shirts want bij het ene is het nog 'aanvaardbaar'.
Geen idee wat het is :unsure:

Ik snap u volledig! Jullie thuis-shirt vind ik het beste van de afgelopen jaren dat julie al gehad hebben, maar die kraag in combo met die V-hals is echt afschuwelijk :puke: mja, des gouts et des couleurs...
Terwijl ga je volledig voor de kraag ( wat ik zeer oubollig vind en dus niet hoop) of terwijl voor de V-hals. Maar beide combineren is toch echt lachwekkend. Dat ziet er gewoon maar half afgewerkt uit.

Ik snap niet dat ze niet gewoon voor een volledig wit shirt gaan zoals ze onlangs nog hadden ter ere van Paul Van Himst, dat was nu eens een echt mooi shirt.

Anderlecht gaat terug naar de jaren 80, shirts met een kraag enal. Spuuglelijk :laugh: daar zit toch niemand op te wachten. 3de zilvere tenue trekt ook echt op niks.

Bekijk bijlage 42289
Heerlijke shirts.

Zalige samenwerking!

Ieder zijn smaak uiteraard. Maar hier zitten echt wel mensen op te wachten.

En los daarvan gewoon een samenwerking om trots op te zijn als club.

Laatst bewerkt:
Tribute shirt wel zonder die vreselijke sponsors.

Want als je nu een shirt koopt zonder speler, staat dienen onnozele Napoleon daar wel op.

Heerlijke shirts.

Zalige samenwerking!

Ieder zijn smaak uiteraard. Maar hier zitten echt wel mensen op te wachten.

En los daarvan gewoon een samenwerking om trots op te zijn als club.
Niet te doen jij

Constant aan het zagen om ons DNA niet te veranderen, en nu ze deze samenwerking op poten zetten, waarin zelf ons clublied wordt veranderd, ga je het zalig noemen. Sorry maar dat klopt toch niet meer :lol:

Niet te doen jij

Constant aan het zagen om ons DNA niet te veranderen, en nu ze deze samenwerking op poten zetten, waarin zelf ons clublied wordt veranderd, ga je het zalig noemen. Sorry maar dat klopt toch niet meer :laugh:
Een echte Brusselse topartiest die het nummer van een andere echte Brusselaar herwerkt, daar zie ik idd geen probleem in.

Zie niet in wat dit in godsnaam te maken heeft met het"veranderen van het DNA".
Denk ook niet dat wij dezelfde kijk hebben op dat DNA.

Dat gebeurt op het veld en in de sportieve omkadering, door figuren als Vandenhaute, Verbeke en Bouharat.

(en kom nu niet af met die onnozele foto van Stromae met een Standard shirt, totaal niet relevant)

Een echte Brusselse topartiest die het nummer van een andere echte Brusselaar herwerkt, daar zie ik idd geen probleem in.

Zie niet in wat dit in godsnaam te maken heeft met het"veranderen van het DNA".
Denk ook niet dat wij dezelfde kijk hebben op dat DNA.

Dat gebeurt op het veld en in de sportieve omkadering, door figuren als Vandenhaute, Verbeke en Bouharat.

(en kom nu niet af met die onnozele foto van Stromae met een Standard shirt, totaal niet relevant)
Ik weet zelf niks van een foto met Standard, ik zie wel de meeste reacties op dat lied van de fans. En de meeste zien het toch zoals mij.

Een figuur als Wouter die deze samenwerking op poten zet. Hoera! Weer nieuwe stemmen gescoord! Ik trap er niet in.

Lijkt mij straf dat dit een idee is van Wouter. :D

We hebben gewoon een heel sterke marketing cel. Zowat het enige dat nog op topniveau draait, al jaren aan een stuk met heel coole samenwerkingen.

Niet te doen jij

Constant aan het zagen om ons DNA niet te veranderen, en nu ze deze samenwerking op poten zetten, waarin zelf ons clublied wordt veranderd, ga je het zalig noemen. Sorry maar dat klopt toch niet meer :laugh:
Ik snap de samenwerking tussen RSCA & Stromae wel. Beide zijn over hun hoogtepunt.

Ik snap de samenwerking tussen RSCA & Stromae wel. Beide zijn over hun hoogtepunt.
Zeker dikke win voor Stromae. Veel kwam daar inderdaad niet meer van in huis. Maar zal van Wouter nu wel een schone zak met geld gehad hebben. Die kan weer even voort.

Ze kunnen dat geld voor al die randzaken beter in een betere kern steken. Eerst sportief iets laten zien, dan pas de randzaken. Maar zolang het geld allemaal moet dienen om VDH te betalen, al de ontslagpremies te betalen en deze randzaken, staan we er sportief gezien nog lang niet goed op

Zeker dikke win voor Stromae. Veel kwam daar inderdaad niet meer van in huis. Maar zal van Wouter nu wel een schone zak met geld gehad hebben. Die kan weer even voort.

Je beseft dat die mens ziek is geweest en enkel en alleen daarom niet meer optreedt ?

Denk trouwens niet dat Stromae snel in geldnood zal komen. Heel bizarre uitspraken allemaal.

Als voetbalclub kan je enkel vereerd zijn dat zo iemand ook maar met u wilt samenwerken.

Stromae heeft een eigen vermogen groter dan dat van Anderlecht - die moet het niet doen voor de centen per se.
Tuurlijk niet. Ik zeg ook niet dat die in geldnood zit. Dat maken ze er van terwijl ik daar niks van gezegd heb.

Het is gewoon een feit dat hij na zo lang niets te doen ineens het geld krijgt van bij ons. Terwijl geld al een lastig ding is in deze club. Dat verbaast mij gewoon ( en mij niet alleen). Ik denk echt wel dat Anderlecht het geld veel beter kan besteden dan nu te zorgen voor verdeeldheid onder de fans omdat ze het clublied aanpassen.

Terug
Bovenaan