Voetbalshirts

il_794xN.3922818009_m536.jpg


dit zal wel fan made zijn, heb er wel een video van unboxing van gezien
 
Dat is gewoon het shirt van een paar jaar geleden met wat erop geplakt. Niet echt beter geworden.
 
Ik vind het "orginele" wel veel mooier. Dit is me veel te druk.
Ja sowieso maar denk dat die Goatkits ook geen originele verkoopt? Die bieden truitjes van dit seizoen aan, aan de helft van de prijs. Volgens Trustpilot zijn die wel legit..
 

Dit zou het derde shirt van Ajax worden volgend seizoen. Niet echt fan van op het eerste zicht.
Wel ok, maar met onze Adidas tier moet je wel iets veel coolers doen met je derde shirt. Tenzij dit eerder het tweede shirt is, dan vind ik het wel ok.

Hopelijk weer doorlopende streep in het eerste shirt!
 
Wel ok, maar met onze Adidas tier moet je wel iets veel coolers doen met je derde shirt. Tenzij dit eerder het tweede shirt is, dan vind ik het wel ok.

Hopelijk weer doorlopende streep in het eerste shirt!
Ik heb ook al gezien wat waarschijnlijk het tweede shirt wordt. Ook niet echt geweldig. Hopelijk niet weer een voorbode voor hoe het seizoen gaat verlopen.
 
Ik heb ook al gezien wat waarschijnlijk het tweede shirt wordt. Ook niet echt geweldig. Hopelijk niet weer een voorbode voor hoe het seizoen gaat verlopen.
Het Van Gogh shirt. Ben er wel fan van. En hoe meer ik het zie ook wel van dat wit met de xxx. Eerste shirt weer streep die doorloopt.
 
Terug
Bovenaan