Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Echt niet normaal hoe lelijk dat home shirt isEen voordeel aan de truitjes van Anderlecht, het seizoen kan er alleen maar beter op worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt niet normaal hoe lelijk dat home shirt isEen voordeel aan de truitjes van Anderlecht, het seizoen kan er alleen maar beter op worden.
En het is gewoon een match voor de ultra's als ze nog eens de perszone bestormen of een andere manier van protest.Een voordeel aan de truitjes van Anderlecht, het seizoen kan er alleen maar beter op worden.
Als we ons enkel kopzorgen moeten maken over de truitjes is ons seizoen al geslaagdEen voordeel aan de truitjes van Anderlecht, het seizoen kan er alleen maar beter op worden.
Ja die trekken echt op niks dit jaar. En dat het alleen maar beter kan worden, daar twijfel ik enorm aan. Momenteel zijn we zelf nog zwakker uit de transferperiode gekomen dan aan de start. Veel vertrouwen geeft het mij niet meer. De titel : we zullen klaar zijn aan de start van de competitie kan al de vuilbak in.Een voordeel aan de truitjes van Anderlecht, het seizoen kan er alleen maar beter op worden.
Jij noemt het de retro wagon, ik noem het een shirt met een concept.Eerbetoon naar hun allereerste shirt op de Bosuil 100 jaar geleden.
Toch veel clubs die op de retro wagon springen.
Volendam heeft op hun uitshirt palingen gezet omdat die stad daarvoor gekend is. Bij de voorstelling poseerden de spelers zelfs met palingenJij noemt het de retro wagon, ik noem het een shirt met een concept.
Mag wel van mij, veel teveel inspiratieloze shirts die worden gemaakt.

Thuisshirt vind ik ook geslaagd al vind ik dit toch nog mooier. Sowieso zie ik liever effen dan gestreept.